Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
wel een voordeel
dat t volgend jaar alleen maar kan mee vallen;)

ja , slechter kan bijna niet :)

zal volgend jaar wel tropisch en windstil worden :worship:

ook een voordeel is , dat als je minder vliegt , het ook weer leuker is als je wel weer is kan vliegen ! ;)

*weer koffie drinkt *

Brak!!!!!!!

Nog een dagje en dan wieeeeeeeekent!!! (regen op zaterdag, zondag droog).. Hopelijk even FPV'en.. Gelijk de DX7 even testen op een schuimpie.. en anders gaat ie gewoon weer in de verkoop ;-).

Vin doe nou verstandig en spaar voor een Flybarless gyro. Gebruik die als tailgyro en later een FBL kop erop.

welke dan? de beastx of de vbar
maar ben ook bezig met een trex 600e pro
als dat door gaat zal die echt 3d worden en de raptor een schaalheli
maar goed dat is nog niet rond
lekker stil hier idd heb niets telezen

hetveld11710canon006-1.jpg

nou , veel plezier dan amigo ;)

Vanavond even een bootje hozen, bleek deze reeds gezonken te zijn. Dat had de goede man niet verteld. Ipv een klusje van een half uurtje in een keer twee uur bezig. Daarna lekker naar Portofino, Junkie Portofino gaat na dit weekend twee maanden dicht ivm verbouwing. Het is maar dat je het weet ;)

Vanavond even een bootje hozen, bleek deze reeds gezonken te zijn. Dat had de goede man niet verteld. Ipv een klusje van een half uurtje in een keer twee uur bezig. Daarna lekker naar Portofino, Junkie Portofino gaat na dit weekend twee maanden dicht ivm verbouwing. Het is maar dat je het weet ;)

3-7-11043-1.jpg

dat word afkicken ;)

Vinnie, niet te vroeg bellen he ;)

Zit al de hele week ziek thuis......Ik ben afgelopen dinsdag flink rectaal gepakt door de huisarts. (gelukkig een vrouw)

Tijdens het poepen die ochtend had ik zoveel pijn en was ik zo ziek dat ik bijna tegen de vlakte ging. Daarna meteen naar de huisarts toe en ziekenhuis voor bloedafname.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back