Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zeg :thumbsup: prima middagje op het veld.
Was erg gezellig. Enige waar ik van baal waren die stomme steekvliegen.
Die beesten moeten mij steeds hebben. Ik weet wel dat ik er uit zie als een koe, MAAR IK BEN HET NIET stomme steekbeesten.

Gaat dus maar eens wat aan dat gewicht doen.:D

Edwin sterkte met je vingers. Hoop dat je er niet te veel last van hebt.
Waren een paar flinke japen.

Morgen eerst Bryan naar de voetbal in HHW. S'middags lekker vliegen.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

was extreem gezellig !! , lekker tropisch ook , de steekvliegen varen er wel bij , gelukkig zagen ze mij aan als mens , dus geen last van ;)

veel nitro verstookt ,en veel gevlogen met de madness en xtra , erg lekker vliegertjes !

ik had net zoveel mee , dat mijn ovlof helemaal vol zat , wat een werk , had een halve camping uitrusting mee .

de koffie ging prima op de kipor , volgende keer frituurpan mee :banana:

morgen maar ff kijken of ik een paar uurtjes naar das veld kan met de Extra , ligt eraan wie er morgen gaan , en of ik van vrouwlief mag :???: ;)

hier wat plaatjes van de dag :

zonophetveld021.jpg

zonophetveld016.jpg

zonophetveld015.jpg

zonophetveld014.jpg

zonophetveld012.jpg

zonophetveld011.jpg

zonophetveld008.jpg

zonophetveld010.jpg

zonophetveld006.jpg

zonophetveld004.jpg

zonophetveld003.jpg

Kun je meteen mijn veterstrikdiploma maken als je toch bezig bent????

@Jasper, dankjewel, viel mee hoor, deed wel ff zeer, maar was maar 1 ondiep sneetje en de andere vinger had gewoon een flinke knal gehad.
Morgen gewoon weer vliegen!!!!
Gelukkig heb ik ze tijdens mijn werk alleen nodig om dingen aan te wijzen......whahahahaha
O ja, da's waar ook... zal ook dat brevet even maken :yes:

Was vandaag een topdag mannen.
Lekker geragt met de Swift ;-)

1 keer in het maisveld belandt door een rotte servo en 1 keer in het hoge gras door de wind :-)

*blijft moeilijk dat vliegen :-)

Koffiezetdinges deed het geweldig Junkie ;-)

@Edwin

Is de witte tafellakenkleur weer een beetje van je gezicht verdwenen gabber? ;-)

ben weer helemaal top, maar was wel ff dizzy ja.....bedankt voor de adequate verpleging, als ik er 1 op de kop kan tikken krijg je zo'n kinky verpleegstersjurkje van me:worship:

Verder idd een topdag, heerlijk gevlogen en zelfvertrouwen (wat dat gedeelte betreft) weer terug!!:D

1 keer in het maisveld belandt door een rotte servo en 1 keer in het hoge gras door de wind :-)

@Edwin

Is de witte tafellakenkleur weer een beetje van je gezicht verdwenen gabber? ;-)

@Edwin

lekker aan het nagenieten hier :p

alles weer uitgeladen , nu vast thuis wat opruimen ,tuin opruimen en alles klaarmaken voor zondag , dan feestje bij huize junkie , groot tentzeil over de tuin spannen maar tegen de regen .

zal straks de Extra ff nalopen \ opladen , en hopelijk morgen even da maiden , spannend ,ben benieuwd of hij makkelijk kan landen op das velt .

Burp : hoeveel watt is jouw kipor en wat koste hij ?

oja, nog bedankt voor de cake en het meebrengen van de funtiger!!!!
Zit een beetje te dubben of ik hem helemaal in de flitsende folie zal zetten als ik toch bezig ga.....
lekker aan het nagenieten hier :p

alles weer uitgeladen , nu vast thuis wat opruimen ,tuin opruimen en alles klaarmaken voor zondag , dan feestje bij huize junkie , groot tentzeil over de tuin spannen maar tegen de regen .

zal straks de Extra ff nalopen \ opladen , en hopelijk morgen even da maiden , spannend ,ben benieuwd of hij makkelijk kan landen op das velt .

Burp : hoeveel watt is jouw kipor en wat koste hij ?

oja, nog bedankt voor de cake en het meebrengen van de funtiger!!!!
Zit een beetje te dubben of ik hem helemaal in de flitsende folie zal zetten als ik toch bezig ga.....

is ook een idee :cool:

net mij xtra toch even nader onderzocht waarom hij zo lekte vanmiddag , en dan ineens weer niet :confused: , tank eruit gehaald en bleek de dop niet goed vast te zitten , dus alles zeiknat v/d nitro , alle opvullingen rondom de tank waren doornat .

dit verklaard ook waarom hij niet lekker liep , de tank kon immers ook niet op druk komen door de lek bij de dop .

maar alweer gefixed ;)

iedereen dood hier ?

ronald/niels /ragger/eric3D : komen jullie morgen vliegen ? of ten minste 1 van jullie ?
ik wil gaarne de dikke vette Extra voorgevlogen zien worden :p

iemand zin om te testen ?

of zitten jullie allemaal weer in lerthe ?

Is het bij jullie ook nog 19 graden en windstil? Gaat laat worden denk ik. Er is een aanhanger vol bier (was gratis in Maaskantje, die betalen toch nergens meer voor ;))

Is het bij jullie ook nog 19 graden en windstil? Gaat laat worden denk ik. Er is een aanhanger vol bier (was gratis in Maaskantje, die betalen toch nergens meer voor ;))

het is best warm hier op de zolder hobbykamer ja , en de buren zitten nog steeds gezellig in da tuin te ouwehoeren , dat is wat minder ,want ik gaat zo lekker maffen ;)

best vermoeiend zo'n dagje veld met tropische temperaturen :D
kwam daarstraks onder de douche vandaan en toen werd zichtbaar wat het zonnetje heeft aangericht :???: ;)

toen ik bij het veld wegreed vanmiddag was het 26 graden , morgen word het 26 tot 30 graden :banana:

ik zeg , eerst nog wat voorbereiden voor zondag en dan snel naar het veld !

Jups.. ik duik zo ook mn nestje in.. Ga morgenochtend niet al te laat op t veld zijn. Lekker een hele dag knallen!!!

Brandstof vlieger(s) mee en de EZ* met kijkgat..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back