Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tsjessus, best heet hier en bij het zwembad jonge natte bevers. 8O :?![]()
Straks eerst Diana d'r Polo voor de APK keuring, daarna even langs het veld![]()
Edwin sterkte met je vingers. Hoop dat je er niet te veel last van hebt.
Waren een paar flinke japen.
O ja, da's waar ook... zal ook dat brevet even maken![]()
Was vandaag een topdag mannen.
Lekker geragt met de Swift ;-)
1 keer in het maisveld belandt door een rotte servo en 1 keer in het hoge gras door de wind
*blijft moeilijk dat vliegen
Koffiezetdinges deed het geweldig Junkie ;-)
@Edwin
Is de witte tafellakenkleur weer een beetje van je gezicht verdwenen gabber? ;-)
Was vandaag een topdag mannen.
Lekker geragt met de Swift ;-)
1 keer in het maisveld belandt door een rotte servo en 1 keer in het hoge gras door de wind
*blijft moeilijk dat vliegen
Koffiezetdinges deed het geweldig Junkie ;-)
@Edwin
Is de witte tafellakenkleur weer een beetje van je gezicht verdwenen gabber? ;-)
lekker aan het nagenieten hier
alles weer uitgeladen , nu vast thuis wat opruimen ,tuin opruimen en alles klaarmaken voor zondag , dan feestje bij huize junkie , groot tentzeil over de tuin spannen maar tegen de regen .
zal straks de Extra ff nalopen \ opladen , en hopelijk morgen even da maiden , spannend ,ben benieuwd of hij makkelijk kan landen op das velt .
Burp : hoeveel watt is jouw kipor en wat koste hij ?
oja, nog bedankt voor de cake en het meebrengen van de funtiger!!!!
Zit een beetje te dubben of ik hem helemaal in de flitsende folie zal zetten als ik toch bezig ga.....
Ik ben er morgen wel.
m.v.g. Erik
Is het bij jullie ook nog 19 graden en windstil? Gaat laat worden denk ik. Er is een aanhanger vol bier (was gratis in Maaskantje, die betalen toch nergens meer voor)
JAAAAAHH
vanaf hoe laat ben je er ?
grtz junk