Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo net terug uit Alkmaar , we waren er om half twaalf en heerlijk met de baja in de rondte geknald , niks geen last van harde wind of een beetje regen maar gewoon bijna een halve jerrycan leeg gereden :D lekker wheelbangen met de baja van Snoeksel :cool:

Wel nog een naar ons idee spannend moment meegemaakt met een echt vliegtuig wat wel heel laag en langzaam een scherpe bocht trok , waarbij het er toch echt op leek alsof ie zo uit de lucht kon vallen :???:

Iemand nog een oude module voor een zender en bijbehorende ontvanger te leen? Mag lange golf zijn (27, 35 of 40 MHz), AM, FM, PCM, PPM of whatever. Als het maar werkt. Is om mijn USB naar PPM converter te testen. In Phoenix werkt het. Ik kan via een terminal op de seriele poort 8 kanalen besturen met simpele commando's. 8)

je mag mijn mx12 40mhz wel even gebruiken.

Zo net terug uit Alkmaar , we waren er om half twaalf en heerlijk met de baja in de rondte geknald , niks geen last van harde wind of een beetje regen maar gewoon bijna een halve jerrycan leeg gereden :D lekker wheelbangen met de baja van Snoeksel :cool:

ohw , wat zijn jullie toch ouderwets bezig :???: baja's :???: :( ;)

ik vlieg inmiddels met baja blokken :p , komt bij mij weinig zand in , heb geeneens een luchtfilter nodig ;)

als ik nog baja had gereden ,had ik er een smokepomp in gebouwd :cool:

ohw , wat zijn jullie toch ouderwets bezig :???: baja's :???: :( ;)

ik vlieg inmiddels met baja blokken :p , komt bij mij weinig zand in , heb geeneens een luchtfilter nodig ;)

als ik nog baja had gereden ,had ik er een smokepomp in gebouwd :cool:

Ouderwets zou best kunnen :D

Maar dat jij met baja blokken vliegt lijkt me stug , want ik lees niks anders anders als gezeur over teveel wind , tekort wind , veld te klein , veld te nat , gras te lang en ga zo maar door . ;) :D

Dat je geen luchtfilter nodig hebt kan dan ook kloppen , je hebt ook geen benzine nodig als je het niet gebruikt .;) :D

nee geen losse.
Ik zoek echt een losse module. :D De trainerpoort van mijn DSX9 slikt ook alles (zowel Futaba als JR PPM). Dat is in deze testfase niet bruikbaar.

flinkebeurtzuigen.jpg

Maar dat jij met baja blokken vliegt lijkt me stug , want ik lees niks anders anders als gezeur over teveel wind , tekort wind , veld te klein , veld te nat , gras te lang en ga zo maar door . ;) :D

Dat je geen luchtfilter nodig hebt kan dan ook kloppen , je hebt ook geen benzine nodig als je het niet gebruikt .;) :D

lol

daarom ben ik over op bigscale , geen last van wind , nat veld is mooi ,dan staat hij eerder stil ( kun je in het laatste filmpje zien ;) )
veld blijkt groot genoeg te zijn , dus dat mag zo blijven , tekort wind is ook prima , gras telang ook goed om eerder stil te staan , dus ik zie alleen voordelen ;)

1 minpuntje , ik hou niet van de hele dag wind in mijn porum , dan moet ik huilen ;)

En anders is ie wel gaar,heeft de oppas of langs klanten op zondag :hammer:

@Sleur: Bedoel je een losse HF module? Of een zender, die die aansluiting heeft?

M'n pa heeft nog een ASSAN HF module liggen en anders nog een FC18 zender (weet niet of ie er afstand van wil doen, but joe never knoe

En anders is ie wel gaar,heeft de oppas of langs klanten op zondag :hammer:

je maakt een foutje , in het weekend ben ik niet gaar ,dat is alleen van maandag tot vrijdag ;)
en ja , maris werkt vaak op zondag ,dus dan heb ik papadag , en floor heeft die vliegtuigen wel weer gezien hoor :???: ;)

@Sleur: Bedoel je een losse HF module? Of een zender, die die aansluiting heeft?

M'n pa heeft nog een ASSAN HF module liggen en anders nog een FC18 zender (weet niet of ie er afstand van wil doen, but joe never knoe

Ik heb gehoord dat je dan niet meer mag vliegen op de club als je Assan gebruikt.

Check, inderdaad een losse HF module en bijpassende ontvanger. Is alleen om te testen of de timing goed is. Niet om te vliegen. Dat zal later pas komen en waarschijnlijk een Spektrum module. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back