5p1k3
Forum veteraan
Check, inderdaad een losse HF module en bijpassende ontvanger. Is alleen om te testen of de timing goed is. Niet om te vliegen. Dat zal later pas komen en waarschijnlijk een Spektrum module.![]()
check, kom er zo op terug
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Check, inderdaad een losse HF module en bijpassende ontvanger. Is alleen om te testen of de timing goed is. Niet om te vliegen. Dat zal later pas komen en waarschijnlijk een Spektrum module.![]()
Die behoort dan waarschijnlijk samen met haar moeder tot de verstandige in het gezin![]()
![]()
![]()
PB het adres even, pik ik hem vrijdagavond op (eerder niet echt tijd). Dump ik gelijk je duikbrul daar.@Sleurhutje:
Zojuist ff m'n pa gebeld. Je kan de HF module + ontvanger ophalen. (zolang je er niets aan vernaggeld natuurlijk haha)
PB het adres even, pik ik hem vrijdagavond op (eerder niet echt tijd). Dump ik gelijk je duikbrul daar.![]()
Ik zeg niks.....
@Phils:
Het is dan wel geen 5.8 Ghz, maar toch:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Begin d'r dan ook niet over, onruststoker..
Zou het woord FPV niet noemen ......
Je krijgt zo een aantal moraal ridders op je dak hier..
Nog een FPV'er erbij?
Zou het woord FPV niet noemen ......
Je krijgt zo een aantal moraal ridders op je dak hier..
En wie heeft die onzin bedacht dan?
Kijk eens op assan in het fpv gedeelte van dit forum. Dan will / hoef je niet meer