@bartD: uit welk archief heb jij dit plaatje gehaald?![]()
Was gewoon even om vrolijk van te worden.
Toen het in de zomer gewoon nog "zomer" was
-EDIT-
ziet er beter uit als dit actuele plaatje.:wink:
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@bartD: uit welk archief heb jij dit plaatje gehaald?![]()
dat plaatje klopt nie echt , wk 2 ? en droog ?
Nee, die gaat nie weg niet. :nooo:PB maar even wat de torcster qua financieeel geld moet gaan kosten ;-)
Beetje lager-olie erin? Heb ik bij me dus is altijd te proberen. Maar fagelopen seizoen klonk-ie toch al niet zo lekker meer?Pak net mijn F3P-vlieger, motor klinkt wat ruw :cry: Maar even een nieuwe bestellen ergens
Hij vliegt nog wel gewoon hoor![]()
Feestje van ene collega, heb je zo wel eens.Waar is Sleur?
Was pas 02:15u thuis. 8OGoedemorgen,
Vanmiddag een vergaardag en straks even boodschappen doen en naar het kappertje. Vandaag dus geen vliegen en modelbouwbeurzen afstruinen :cry:
Hebben jullie nog het nieuws gelezen/gezien. Mustang neergestort tijdens de Reno Races 8O Ik hoop dat het vandaag maar goed gaat in Leeuwarden.
Livestream Luchtmachtdagen 2011
@Junkie:
was bedoelt om het "zomergevoel" even te terug te krijgen...
van "vroegȃh" zeg maar....
Beetje lager-olie erin? Heb ik bij me dus is altijd te proberen. Maar fagelopen seizoen klonk-ie toch al niet zo lekker meer?
Ik ga even zoeken.@ Sleur:
hier de gegevens:
spw. 115 cm, gewicht 600 gram inclusief accu en oude motor.
accu 1000 mah 3S
regelaar Turnigy Plush 40 A
prop op oude motor is Graupner slowfly prop 10*5.
m.v.g. Erik
Ik denk alleen dat de accu wat aan de krappe kant is. Dit soort modellen vliegen ze meestal met 1800-2200mAh accu's. :?
@BartD: Collega vroeg of je iets effectiefs had tegen zevenblad? Schijnt nogal vervelend onkruid te zijn. :?![]()
waarserpolder weet ik waarderpolderweg weet ik niet waar is dat ongeveer![]()
Nabij de IKEA![]()
![]()
Ikke weet wel ;-)
@BartD: Collega vroeg of je iets effectiefs had tegen zevenblad? Schijnt nogal vervelend onkruid te zijn. :?![]()
Dat is er wel... Clear-Up 360 N van Bayer
het grote nadeel ervan is dat de rest van de beplanting die je juist wel wilt hebben, er ook vreselijk van naar de kl*te gaat :?
![]()