Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor de beginners onder ons: EasyStar voor €39,00. 8O Versturen is iets van 10 eypo vanuit Duitsersland, duurt 2 à 3 werkdagen.
Nemo Gevonden Dank zij Sponge Bob...
filmpje anders is het niet gebeurt !!
Schade moet ik nog bekijken... :-(
Wow, hullie hebben lekker gemist dat ik PB's reet gelikt heb. 8O :?Getuigen genoeg.
@freijn: Mooi dat Nemootje weer terug is. In de lucht het stabilootje gebroken? Nou ja, je kunt weer wat beter slapen.![]()
Foto's of het is niet gebeurt ......![]()
je heb gelijk maar we waren met een man of 6 dat het gebeurde![]()
hij had het niet verwacht
of juist wel 8OGetver, daar ken je geen chocola van maken![]()
yep, you found it..., vreemd dat ie nog steeds een logrol heeft....., zonder deksel.....@ronaldR: De nano bij het gemaakt lag er gewoon (wel incompleet).
![]()
yep, you found it..., vreemd dat ie nog steeds een logrol heeft....., zonder deksel.....
Nope, ik heb hem gevonden. Dit was echt pure mazzel. Sleur zoeken met zijn lantaarn en ik op de tast. Heb ik hem ook nog. Zal de eigenaar FF een berichtje sturen dat hij niet meer compleet is.
Daarna nog een paar gedaan. Sleur mij natuurlijk volgen. De Galaxy S is zo slecht nog niet. Kan wat langer duren, maar het lukt toch.
Dus ronald................morgen ff opnieuw het gemaal proberen. Kijk alleen uit dat hij niet in het water valt. plekje is best tricky.
reden te meer om weer 's gezelli langs te komen ;-)WTFBBQ! ! !
Kontjes likken, groepjes mannen die midden in de nacht in het weiland rondlopen, begint nu wel enge vormen aan te nemen he ?![]()
![]()
Nope, die mogen hier niet op het forum. Het is geen swingers forum...Foto's of het is niet gebeurt ......![]()
Vrijdagavond ben ik wildwaterkanoën met de toko.Sleur, dit moeten we vaker doen! Vrijdagavond bij jou thuis?
Wat 3DFris zegt, ik heb wel gezocht maar de nano was niet op de manier bevestigd zoals bedoeld. Het magnetische deel/dopje ontbrak.yep, you found it..., vreemd dat ie nog steeds een logrol heeft....., zonder deksel.....
Als ze weer aan het spuien zijn, zou ik maar extra peddels meenemen. Stond een beste stroming door het sluisje dat gewoon open stond.Ik hoorde dat het van het weekend mooi weer gaat wordenzal der dan 's met het bootje langsvaren... ;-)