Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nemo Gevonden Dank zij Sponge Bob...

filmpje anders is het niet gebeurt !!

Schade moet ik nog bekijken... :-(

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen pub voor mij :nooo: gevalletje spuitende ketel 8O
Stromingsschakelaar is kapot... gelukkig een all-in abbo'tje bij Energieservice NW dus morgen moeten ze maar even een nieuwe in de ketel plaatsen :thumbsup:

Deze dus

500689.jpg

Wow, hullie hebben lekker gemist dat ik PB's reet gelikt heb. 8O :? :yes: Getuigen genoeg. :D

@freijn: Mooi dat Nemootje weer terug is. In de lucht het stabilootje gebroken? Nou ja, je kunt weer wat beter slapen. ;)

He phil het is waar lmr zijn reed is gelikt door sleur :D trouwen je heb veel gemist het was beeeerrreee gezelig jammer dat je er niet was.:yes:

Heb besloten zelf de DX7 te houden, maar als er iemand is die er nog eentje zoekt?

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Niet duur, 95 euro

Laatst bewerkt door een moderator:
Ach Joop, ik was niet zo geschokt hoor :) Maar ik had inderdaad niet verwacht dat hij mee zou werken toen ik mijn broekje liet zakken ;)

yep, you found it..., vreemd dat ie nog steeds een logrol heeft....., zonder deksel.....

Nope, ik heb hem gevonden. Dit was echt pure mazzel. Sleur zoeken met zijn lantaarn en ik op de tast. Heb ik hem ook nog. Zal de eigenaar FF een berichtje sturen dat hij niet meer compleet is.

Daarna nog een paar gedaan. Sleur mij natuurlijk volgen. De Galaxy S is zo slecht nog niet. Kan wat langer duren, maar het lukt toch.

Dus ronald................morgen ff opnieuw het gemaal proberen. Kijk alleen uit dat hij niet in het water valt. plekje is best tricky.

WTFBBQ! ! !

Kontjes likken, groepjes mannen die midden in de nacht in het weiland rondlopen, begint nu wel enge vormen aan te nemen he ? :-) :-)

Nope, ik heb hem gevonden. Dit was echt pure mazzel. Sleur zoeken met zijn lantaarn en ik op de tast. Heb ik hem ook nog. Zal de eigenaar FF een berichtje sturen dat hij niet meer compleet is.

Daarna nog een paar gedaan. Sleur mij natuurlijk volgen. De Galaxy S is zo slecht nog niet. Kan wat langer duren, maar het lukt toch.

Dus ronald................morgen ff opnieuw het gemaal proberen. Kijk alleen uit dat hij niet in het water valt. plekje is best tricky.

Ik hoorde dat het van het weekend mooi weer gaat worden :banana: zal der dan 's met het bootje langsvaren... ;-)
WTFBBQ! ! !

Kontjes likken, groepjes mannen die midden in de nacht in het weiland rondlopen, begint nu wel enge vormen aan te nemen he ? :-) :-)
reden te meer om weer 's gezelli langs te komen ;-)

Laatst bewerkt:
Foto's of het is niet gebeurt ...... :banana:
Nope, die mogen hier niet op het forum. Het is geen swingers forum... :D Had je maar naar de club moeten komen. We gaan niet alles hier posten. :p

Sleur, dit moeten we vaker doen! Vrijdagavond bij jou thuis?
Vrijdagavond ben ik wildwaterkanoën met de toko. :thumbsup: Dinsdag dan maar weer. In ieder geval als je de volgende keer LMR roept, kan ik nu zeggen: "Alweer?!". :mrgreen:

yep, you found it..., vreemd dat ie nog steeds een logrol heeft....., zonder deksel.....
Wat 3DFris zegt, ik heb wel gezocht maar de nano was niet op de manier bevestigd zoals bedoeld. Het magnetische deel/dopje ontbrak. :(

Ik hoorde dat het van het weekend mooi weer gaat worden :banana: zal der dan 's met het bootje langsvaren... ;-)
Als ze weer aan het spuien zijn, zou ik maar extra peddels meenemen. Stond een beste stroming door het sluisje dat gewoon open stond. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back