Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
gloeiende gloeiende heete koffie morgen niet vliegen :evil: schoonpapa het ziekenhuis in ivm hart probleemen, nu op zaterdag andere dingen te doen ivm pa .zondag maar . dan wel rond 11.00 op het veld om de uren te draaien hoop dat er dan iemand is voor mijn:(

Sterkte Joop,

PB gestuurd..

Zo gisteren deze aan de hangaar toegevoegd..

A-BH075_a.jpg

1.85 meter kist met 4T en vaginatie verlichting 8O :banana:

Eerst nu ff geoketsen en dan naar das field :yes:

Goedemorgen allemaal :-)

*koffie?

Ja lekker.. Neem jij het mee? Hoef ik het niet te doen.. :p

Ah je wist nog niet dat het door XS4ALL gehost wordt? Nja, nu wel dus... :wink:

Sterkte Joop,

PB gestuurd..

Zo gisteren deze aan de hangaar toegevoegd..

A-BH075_a.jpg

1.85 meter kist met 4T en vaginatie verlichting 8O :banana:

Eerst nu ff geoketsen en dan naar das field :yes:

Heb jij even mazzel, dat ik momenteel al mijn zinnen zet op FPV vliegen en daar dus mijn centjes aan uitgeef.. Anders had -ie al lang in mijn hangar gestaan (Had hem ook zien staan)..

Prachtkist Ronald.. Ben benieuwd hoe ie vliegt :)

Heb jij even mazzel, dat ik momenteel al mijn zinnen zet op FPV vliegen en daar dus mijn centjes aan uitgeef.. Anders had -ie al lang in mijn hangar gestaan (Had hem ook zien staan)..

Prachtkist Ronald.. Ben benieuwd hoe ie vliegt :)

Haha, gisteren even bekeken, maar is gewoon helemaal nieuw op een klein krasje na onderin de motorkap..

Ik denk dat vliegen pas volgend jaar wordt, nu eerst even focussen op het indoor seizoen..

Ronald : vette kist :D
nu maar hopen dat je ooit met je eigen kisten gaat vliegen , ipv alles van een ander voorvliegen :???: ;)

VINNY: hoe da fuck krijg ik mijn autoramen schoon , al jaren niet gedaan maar na glassex en andere ontvetters blijft er maar een waas aanwezig , het lijkt wel schoon maar als je er langs kijkt met het zonnetje ziet het er niet uit :mad:

ook met een katoenen doek nagepoetst , helpt ook niet .

opm; het is wel een rokers auto :)

nu maar hopen dat je ooit met je eigen kisten gaat vliegen , ipv alles van een ander voorvliegen :???: ;)

VINNY: hoe da fuck krijg ik mijn autoramen schoon , al jaren niet gedaan maar na glassex en andere ontvetters blijft er maar een waas aanwezig , het lijkt wel schoon maar als je er langs kijkt met het zonnetje ziet het er niet uit :mad:

Probeer het eens met warm water met een rauwe ui of wat citroensap erin ;-)

als eerst niet in de zon schoonmaken dan verdampt t tesnel
als je nicotine aanslag wil verwijderen
gewoon glasex niet teveel opspuiten in wassen met een doekje daarna met een krant droog wrijven geen gekleurde krant maar zwart wit
daarna blijft hij ook langer schoon door de inkt uit de krant
en las je in de file staat tegen de zon in kan je de krant lezen;)
laatste was een geintje de rest klopt wel
wel met de krant uitkijken voor t lichte dashboard en zijpanelen kan afgeven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back