junkie rc
Forum veteraan
Ha! Rust op het veld.. Mooi!!!!
LOL

integendeel , ik denk dat het erg druk word in da air , midairs zijn niet uitgesloten ,dus ik zeg , camera aan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ha! Rust op het veld.. Mooi!!!!
lol
integendeel , ik denk dat het erg druk word in da air , midairs zijn niet uitgesloten ,dus ik zeg , camera aan![]()
gloeiende gloeiende heete koffie morgen niet vliegen :evil: schoonpapa het ziekenhuis in ivm hart probleemen, nu op zaterdag andere dingen te doen ivm pa .zondag maar . dan wel rond 11.00 op het veld om de uren te draaien hoop dat er dan iemand is voor mijn![]()
LOL
integendeel , ik denk dat het erg druk word in da air , midairs zijn niet uitgesloten ,dus ik zeg , camera aan![]()
Goedemorgen allemaal
*koffie?
Sterkte Joop,
PB gestuurd..
Zo gisteren deze aan de hangaar toegevoegd..
![]()
1.85 meter kist met 4T en vaginatie verlichting 8O
Eerst nu ff geoketsen en dan naar das field![]()
Heb jij even mazzel, dat ik momenteel al mijn zinnen zet op FPV vliegen en daar dus mijn centjes aan uitgeef.. Anders had -ie al lang in mijn hangar gestaan (Had hem ook zien staan)..
Prachtkist Ronald.. Ben benieuwd hoe ie vliegt![]()
Sterkte Joop,
PB gestuurd..
Zo gisteren deze aan de hangaar toegevoegd..
![]()
1.85 meter kist met 4T en vaginatie verlichting 8O
Eerst nu ff geoketsen en dan naar das field![]()
mooi kissie wanneer ga je daar de lucht mee in dan hoop ik daar te zijn om te kijken![]()
Ronald : vette kist
nu maar hopen dat je ooit met je eigen kisten gaat vliegen , ipv alles van een ander voorvliegen :???:
VINNY: hoe da fuck krijg ik mijn autoramen schoon , al jaren niet gedaan maar na glassex en andere ontvetters blijft er maar een waas aanwezig , het lijkt wel schoon maar als je er langs kijkt met het zonnetje ziet het er niet uit
ook met een katoenen doek nagepoetst , helpt ook niet .
opm; het is wel een rokers auto![]()
dat durft hiij echt niet op het huidige veld :nooo:
dus over een aantal jaar dus :???:
Ronald : vette kist
nu maar hopen dat je ooit met je eigen kisten gaat vliegen , ipv alles van een ander voorvliegen :???:
VINNY: hoe da fuck krijg ik mijn autoramen schoon , al jaren niet gedaan maar na glassex en andere ontvetters blijft er maar een waas aanwezig , het lijkt wel schoon maar als je er langs kijkt met het zonnetje ziet het er niet uit
ook met een katoenen doek nagepoetst , helpt ook niet .
opm; het is wel een rokers auto![]()