PH-ILS
Forum veteraan
Spikkel je moet is weten wat ze nog meer achter je rug om lullen :wink: :grin:
@ Pieter: Nee, je moet eens weten wat ze allemaal over jou lullen :rolling:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Spikkel je moet is weten wat ze nog meer achter je rug om lullen :wink: :grin:
Ow, dat weet ik wel hoor. Boeiuh![]()
Ja, en een beetje swaffelen op de helm en zo... 8O :?Spikkel je moet is weten wat ze nog meer achter je rug om lullen![]()
![]()
Ja, en een beetje swaffelen op de helm en zo... 8O :?
Over het algemeen zijn FPV'ers redelijk depressief. Daarom kijken ze altijd zo neer op dingen.![]()
ik merkte gisteren na een lange rit dat ik teveel op mijn polsen hang , het gewicht van floor komt daar ook nog bij , wat resulteert in pijnlijke polsen .
logisch ,want mijn suzuki SV is een racemotor .
ga v/d week ff testrondje rijden .
*voelt een hobbywissel aankomen *
Destijds ook gehad met mijn 1994'er Honda Fireblade ...
Boven de 160km/h rijdt je prima, zit je uitstekend, en kan je lang doorbuffelen, maar daarbeneden krijg kreeg ik last van mn rug en mn polsen ....
Ik denk er ook weer aan om iets leuks te kopenHoeft niet het nieuwste te zijn, als de pk's maar lekker kunnen brullen
![]()
klopt , mijn rug noemde ik niet eens , maar daar krijg ik ook last van als ik de hele week de motor pak
icm floor verergert dat .
de motor die ik had en waar ik erg gek op was is de ZL 900 Eliminator , voor de usa markt bedoelt .
de fiets heeft cardan ,geen gezeur met kettingen en tandwielen en vettigheid , zit heerlijk , heeft multi power , ligt als een huis op de weg , en je kan er evengoed heerlijk mee raggen en lekker mee in de bochten hangen als je de voetsteuntjes iets hoger zet .
er hangt een gpz 900 R blok 4 cil in lijn , vette sound .
en floor zit lekker ingeklemd in da sissybar .
als dit feest doorgaat , wil ik hem nog even ombouwen naar mijn smaak , dus streetffighter smoelwerk erop ,ander stuur , dynojet kit erin , k&n filters erop , enz .
de linker fiets een een zl 900, zo ongeveer moet mijne ook worden
[URL="VS ZRX1100 - YouTube[/URL]
zo is hij fabriek af
![]()
zo al iets aangepast
![]()
![]()
Ik denk er ook weer aan om iets leuks te kopenHoeft niet het nieuwste te zijn, als de pk's maar lekker kunnen brullen
![]()
ja phils , heerlijk toch om lekker te tuffen, alleen ,of lekker met je zoon of dochter rondje doen
ik hou de sv er wel bij , verkopen heeft geen zin , en om de motor te houden kost dat maar zo'n 120 E per jaar , dus dat is goed te doen , en kan ik daar ook nog mee knallen :wink:
of wil je hem graag kopen![]()