Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Chips, als ik met phoenix aan de gang ga en ik pitch up dan krijg ik horizontale golven in mijn beeld :hammer:

Enige dat ik veranderd heb is dat ik mijn pc in een andere case heb gebouwd gister???????????

Ja, en een beetje swaffelen op de helm en zo... 8O :? ;)

Over het algemeen zijn FPV'ers redelijk depressief. Daarom kijken ze altijd zo neer op dingen. :mrgreen:

wat wel heel duidelijk is , is dat het niet het knapste volk is , en lekker met elkaar wil zijn ipv met het gezin wat doen , want in de relatie is de liefde nog 0 % ;)

maar goed , iedereen zijn plezierrrrrrr ;)

zo , net even iemand gebeld die zijn motor verkoopt , niet voor maris , maar voor mezelf :D

die motor heb ik al eens gehad , beetje dragracer achtig , en hij zit vooral erg lekker , ook icm floor .
ik merkte gisteren na een lange rit dat ik teveel op mijn polsen hang , het gewicht van floor komt daar ook nog bij , wat resulteert in pijnlijke polsen .

logisch ,want mijn suzuki SV is een racemotor .

ga v/d week ff testrondje rijden .

*voelt een hobbywissel aankomen *

en wat sleur ook zegt ,op een gegeven moment ben je wel klaar met rondjes vliegen ,wil je verder komen moet je trainen en in inspanning leveren , daar heb ik dus geen zin in :???: :)

ik merkte gisteren na een lange rit dat ik teveel op mijn polsen hang , het gewicht van floor komt daar ook nog bij , wat resulteert in pijnlijke polsen .

logisch ,want mijn suzuki SV is een racemotor .

ga v/d week ff testrondje rijden .

*voelt een hobbywissel aankomen *

Destijds ook gehad met mijn 1994'er Honda Fireblade ...
Boven de 160km/h rijdt je prima, zit je uitstekend, en kan je lang doorbuffelen, maar daarbeneden krijg kreeg ik last van mn rug en mn polsen ....

Ik denk er ook weer aan om iets leuks te kopen :yes: Hoeft niet het nieuwste te zijn, als de pk's maar lekker kunnen brullen
motor_rijden.gif

Destijds ook gehad met mijn 1994'er Honda Fireblade ...
Boven de 160km/h rijdt je prima, zit je uitstekend, en kan je lang doorbuffelen, maar daarbeneden krijg kreeg ik last van mn rug en mn polsen ....

klopt , mijn rug noemde ik niet eens , maar daar krijg ik ook last van als ik de hele week de motor pak :(

icm floor verergert dat .

de motor die ik had en waar ik erg gek op was is de ZL 900 Eliminator , voor de usa markt bedoelt .
de fiets heeft cardan ,geen gezeur met kettingen en tandwielen en vettigheid , zit heerlijk , heeft multi power , ligt als een huis op de weg , en je kan er evengoed heerlijk mee raggen en lekker mee in de bochten hangen als je de voetsteuntjes iets hoger zet .
er hangt een gpz 900 R blok 4 cil in lijn , vette sound .

en floor zit lekker ingeklemd in da sissybar .

als dit feest doorgaat , wil ik hem nog even ombouwen naar mijn smaak , dus streetffighter smoelwerk erop ,ander stuur , dynojet kit erin , k&n filters erop , enz .

de linker fiets een een zl 900 :cool: , zo ongeveer moet mijne ook worden
[URL="
VS ZRX1100 - YouTube[/URL]

zo is hij fabriek af

ZL_elimator.jpg

zo al iets aangepast

ZL900BL1elimi.jpg

zl900mattsw1eliminator.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk er ook weer aan om iets leuks te kopen :yes: Hoeft niet het nieuwste te zijn, als de pk's maar lekker kunnen brullen
motor_rijden.gif

Ik heb net alles waar ik nog wegenbelasting voor moet betalen geschorst en voor langere tijd opgeborgen ....
Maar ik weet wat je bedoelt Phil, het gáát op een gegeven moment weer kriebelen :yes:

klopt , mijn rug noemde ik niet eens , maar daar krijg ik ook last van als ik de hele week de motor pak :(

icm floor verergert dat .

de motor die ik had en waar ik erg gek op was is de ZL 900 Eliminator , voor de usa markt bedoelt .
de fiets heeft cardan ,geen gezeur met kettingen en tandwielen en vettigheid , zit heerlijk , heeft multi power , ligt als een huis op de weg , en je kan er evengoed heerlijk mee raggen en lekker mee in de bochten hangen als je de voetsteuntjes iets hoger zet .
er hangt een gpz 900 R blok 4 cil in lijn , vette sound .

en floor zit lekker ingeklemd in da sissybar .

als dit feest doorgaat , wil ik hem nog even ombouwen naar mijn smaak , dus streetffighter smoelwerk erop ,ander stuur , dynojet kit erin , k&n filters erop , enz .

de linker fiets een een zl 900 :cool: , zo ongeveer moet mijne ook worden
[URL="
VS ZRX1100 - YouTube[/URL]

zo is hij fabriek af

ZL_elimator.jpg

zo al iets aangepast

ZL900BL1elimi.jpg

zl900mattsw1eliminator.jpg

Hmja leuk, maar zo te zien ga je wéér voorover hangen :nooo:

Laatst bewerkt door een moderator:
motor_rijden.gif

ja phils , heerlijk toch om lekker te tuffen :D , alleen ,of lekker met je zoon of dochter rondje doen

ik hou de sv er wel bij , verkopen heeft geen zin , en om de motor te houden kost dat maar zo'n 120 E per jaar , dus dat is goed te doen , en kan ik daar ook nog mee knallen :wink:

of wil je hem graag kopen :)

ja phils , heerlijk toch om lekker te tuffen :D , alleen ,of lekker met je zoon of dochter rondje doen

ik hou de sv er wel bij , verkopen heeft geen zin , en om de motor te houden kost dat maar zo'n 120 E per jaar , dus dat is goed te doen , en kan ik daar ook nog mee knallen :wink:

of wil je hem graag kopen :)

Ik denk dat m'n buik in de weg zit :D

Dacht ook meer aan zo'n model als jou Junkie i.p.v. zo'n tankligger :wink: Die tijd heb ik wel gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back