Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
idd een hoop vragen gehad over de mite ,om gek van te worden soms , ook de modelbouwers die hun gezinsdagje hadden zaten bij mij ;)

na de 2e vlucht ben ik gewoon in de strandstoel blijven zitten terwijl ik vloog , hadden ze niet zo snel door wie dat vliegtuigje nou bestuurd :p

vandaag zelfs mijn zender leeggevlogen , dus er gingen aardig wat lipos doorheen :p

was echt een topdag aan het strand , geen file's , omdat iedereen dacht dat het heel druk zou worden ;)
toch niet normaal die warmte op 1 okt .

nu snel lipo's laden voor morgen , mee gaat mijn cap en de Extra on smoke
en een parasol .

*het zoute zeewater van zich afdouchen gaat *

Is blij dat ik op het veld was en niet op het strand, ben verdomme geen vraagbaak :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik krijg zo'n onwijze zin die tijd te herbeleven, wat was dat super leuk en supergezellig mensen!!!
Hmmmm, ja!!! :yes: Ik heb nog zitten twijfelen om weer mee te doen aan de M-Auto Wintercompetitie. Was erg leuk en gezellig. Gewoon in de TT-01 klasse. Gaat niet snel dus een leuke competitie en lekker betaalbaar. :yes:

Deze mensen vliegen nu bij de ACH, dus gewoon vaker naar het veld komen Mike ;-)
Da's wel waar. :D Maar echt competitie binnen de club is er niet (anders dan "ik ben gaarder dan jij"). Alleen een handje vol F3Piep piloten vechten wat onderling uit maar dat is eigenlijk het excuus om 's avonds gezellig met elkaar uit eten te gaan (de bekende F3P Saté). Wat dat betreft zijn auto's en speedbootjes meer geschikt.

Euh......als boerenzoon zijnde voel ik mij genoodzaakt te waarschuwen voor het feit dat dat snijmais is, bedoeld als voer voor de koeien.....niet te verwarren met suikermais welk voor consumptie bedoeld is.....8)
Getest en bevestigd. :yes: :oops: Als kantoorpikkie weer wat geleerd. :thumbsup: De kippen van de achterbuurman waren er wel blij mee. :D

Deze mensen vliegen nu bij de ACH, dus gewoon vaker naar het veld komen Mike ;-)

ja , mike was tenslotte al vliegenier ,en ging toen met ons autootjes rijden , nu vliegen we en is hij er amper :confused:

lekker vliegen mike :p

ben alles al een beetje aan het klaar zetten voor morgen :razz:

kan helaas pas rond 12;00u weg , maris gaat eerst sporten :|

ja , mike was tenslotte al vliegenier ,in ging toen met ons autootjes rijden , nu vliegen we en is hij er amper :confused:

lekker vliegen mike :p
En hij heeft een mooie vlieger die strak vliegt: Een Graupner Monsun BO-209. :D

Dus... Volgende kabeltje tussen mijn DSX9 en jouw DX8 en vliegen met dat ding. :yes: :lol:

En ik wil ook een Big Scale Super Dimona. Maar dan wel met een luie mensen starter. Geen geklooi met aanslingeren of startkisten, gewoon knoppie op de zender indrukken en starten. Zoiets...

En hij heeft een mooie vlieger die strak vliegt: Een Graupner Monsun BO-209. :D

Dus... Volgende kabeltje tussen mijn DSX9 en jouw DX8 en vliegen met dat ding. :yes: :lol:

En ik wil ook een Big Scale Super Dimona. Maar dan wel met een luie mensen starter. Geen geklooi met aanslingeren of startkisten, gewoon knoppie op de zender indrukken en starten. Zoiets...

gaaf , easystart idd :cool:

op het nieuwe veld erg goed te landen , zo te zien zelfs op ons huidige veld ;)

zo , het saito blok v/d xtra ook weer nagelopen ,klepspelling gecheckt , carb schoon .
dus die mag volgend weekend weer mee , ik ga niet meer 3 vliegers in mijn ovlof proppen , geeft vervoerschade .

morgen alleen de benzine bigscales mee :p

:thumbsup: Krommenie, da place to be :p
Even wat erbij pakt....

afwasteil.jpg

Ja, maar deze heeft remkleppen die omhoog komen uit de vleugel. Scheelt wel een hoop snelheid.

Misschien de Dimona ombouwen tot "tail dragger". Geeft de propellor wat meer ruimte. Hoewel, eenmaal de staart los maakt het geen fluit uit. Zal alleen met landen minder snel nose-in gaan.

6815_11.jpeg

Laatst bewerkt:
Hmmmm, ja!!! :yes: Ik heb nog zitten twijfelen om weer mee te doen aan de M-Auto Wintercompetitie. Was erg leuk en gezellig. Gewoon in de TT-01 klasse. Gaat niet snel dus een leuke competitie en lekker betaalbaar. :yes:

En dan gewoon met de silvercan en standaard regelaar ofzo?
LiPo en borstelloos is een stuk aangenamer :yes:

Ik kan me nog herinneren van dat afdraaien van de collector, en plaatsen van de nieuwe koolborstels enzo :mad:

Ik heb nog een spiksplinternieuwer TT-nulgeen staan, en nog eentje extra (E30-M3 shelfqueen) ....
Lijkt me wel een heel erg leuk idee :yes:
Weer een beetje actie enzo :p

:thumbsup: Krommenie, da place to be :p

Leuk dorp hoor ;-)

zo , het saito blok v/d xtra ook weer nagelopen ,klepspelling gecheckt , carb schoon .
dus die mag volgend weekend weer mee , ik ga niet meer 3 vliegers in mijn ovlof proppen , geeft vervoerschade .

morgen alleen de benzine bigscales mee :p

Ik ga morgen naar het strand :-)

Jah goed spul he? hahaha...maar toch geprobeerd dus.....echte hollander
Of stronteigenwijs. :? Ik had het de kids laten lezen, die waren redelijk teleurgesteld. :( Morgen maar in de supermarkt een zakje van de juiste maïs halen. :D Wel zo makkelijk. :oops:

En dan gewoon met de silvercan en standaard regelaar ofzo?
LiPo en borstelloos is een stuk aangenamer :yes:

Ik kan me nog herinneren van dat afdraaien van de collector, en plaatsen van de nieuwe koolborstels enzo :mad:

Ik heb nog een spiksplinternieuwer TT-nulgeen staan, en nog eentje extra (E30-M3 shelfqueen) ....
Lijkt me wel een heel erg leuk idee :yes:
Weer een beetje actie enzo :p
Nah, net even gekeken maar de M-Auto lijkt kansloos. Zou te kort dag zijn. Gewoon een TT-01 met 27T geborsteld met 2S LiPo. En anders een MA-05 Swift/Mini. Is toch ook wel leuk en een goed bezochte klasse. :yes: Mocht het winter worden rond april dan kunnen we wel eens een paar keer gaan indooren bij de MACH. :yes:

welteruste boyzzzz

lekker dromen van Extra en capie 21 , morgen lekker rondjes knallen , heb er zin an :D

voor wie morgen cursus heeft of gezinsdag : sterkte !
voor wie morgen verplicht indoor moet gaan oefenen met dit mooie weer ; sterkte !

voor wie andere smoesjes heeft ; sterkte !

;)

jasper ; was het nog druk met die open huizen route ? of lag iedereen op het strand ? :zon:
verkocht ?

Ik ga morgen naar het strand :-)

doen ! is heerlijk ;)
hoef ik niet zo veel te praten ;)

ik zeg ; smoke on :cool:

Of stronteigenwijs. :? Ik had het de kids laten lezen, die waren redelijk teleurgesteld. :( Morgen maar in de supermarkt een zakje van de juiste maïs halen. :D Wel zo makkelijk. :oops:

Nah, net even gekeken maar de M-Auto lijkt kansloos. Zou te kort dag zijn. Gewoon een TT-01 met 27T geborsteld met 2S LiPo. En anders een MA-05 Swift/Mini. Is toch ook wel leuk en een goed bezochte klasse. :yes: Mocht het winter worden rond april dan kunnen we wel eens een paar keer gaan indooren bij de MACH. :yes:

heb nog een xray staan , heerlijk ding , als jullie een keer gaan vrijrijden , count me in :p

@Pieter Bas: Zoek jij misschien nog een zenderpult voor de DX7 zender?

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back