Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zijn verzonken inbusboutjes hiervoor geen oplossing?
Dat smoelt erg goed. Je ziet het, ik leg de lat graag hoog voor je... lol Het is in ieder geval enorm minder opzichtig als de Wedico parker.
Het lijkt nu trouwens meer op zo'n reflector/lichtje die je wel eens aan de binnenzijde van autoportieren ziet opdat je de openstaande portier ook in het donker kunt zien. Geen idee of dit ook standaard op de Volvo zit.[/QUOTE]
Hallo Legorigs,
Nee, Volvo heeft standaard geen reflector op de binnenbekleding van het portier zitten.
Wel zit aan de zijkant van het portier een rechthoekige rode reflecterende strip in de portierrand geplakt.
Maar ik vind het wel een goede tip van jou, ik zal t.z.t. als alles is gespoten, op de onderste afgefreesde kop van het M2.5 boutje een rood reflecterend zelfklevend rondje plakken.
Dat staat best realistisch om een reflector op de binnenbekleding te maken, denk ik !
Nogmaals bedankt voor de tip !
Heren,![]()
Niet zo ongeduldig zijn, ik was nog bezig met het plaatsen van de foto's![]()
!!
Die laaste foto als die met een gespoten truck zou zijn. zie je echt niet dat het schaalbouw is.[/QUOTE]
Hallo Marko,
Bedankt voor het compliment !