Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
kan aan mij liggen, maar zie geen foto's...
Nog als aanvulling op de componenten van de zwaartransportmodule.
Een groot deel word gebruikt voor de dieseltank, deze past niet tussen de assen omdat er vaak 4 of 5 van zijn, en zo'n truck lust wel een slok, en met een grote last erachter kan je de pomp niet meer inrijden.
De oliekoeler en olietank zijn voor de WSK.
Een WSK is een hydraulische overbrenging die nodig is om langzaam weg te kunnen rijden, een gewone koppelingsplaat zou gewoon verbranden.
Overigens zit de gewone koppelingsplaat er nog wel, de WSK gebruik je alleen bij zware lasten.
Bij automatische versnellingsbakken zit de WSK er zowiezo in, vandaar dat met name Volvo's, die al lang met automaat te krijgen zijn, ook vaak als zwaartransporttrekker gelevert worden.
Bij een automaat zit er uiteraard geen koppelingsplaat, want die heb je niet nodig.
Hier een toren van een Actros Titan, komt van Ditzj.de - Home een prachtige site met veel bijzondere vrachtauto's.
Rechtsonder zit de dieseltank, rechtsboven de oliekoeler en linksboven de olietank.
Daartussen de accu's en de luchtketels.
Linksonder nog een opbergkist.
Hallo Wliam,
Bedankt voor de aanvulling !!
De Ditzj.de site kende ik al, maar is wel leuk voor de andere forumleden !!
ag piet heb een fair use policy server zolang het niet te gek wordt maakt het weinig uit run er zelf ook al een fotoboek op van de asfalt rockers De Asfalt Rockers :: Home
www.wetronic.nl draait er ook op.
www.winius.net
www.asfalt-rockers.nl *binnenkort.
haal nu de 10gb tot 50gb zal ik mijn kennis niet horen klagen
op dit moment zitten we met de clubsite op
Average Unique Daily Visitors: 37.7
Hallo Alwin,
Weet wat je zegt hé, ik heb nogal grote fotoalbums hoor !!
Nu bij PhotoBucket al meer dan 2800 in 3 albums !!
piet 2800 fotos maar hoeveel kb per foto is belangrijker? en welke resolutie verwacht jij nog te kunnen plaatsen? ik hanteer in princiepe forum grote 800x600 resolutie. dan hoeven fotos niet groter dan 100kb te zijn.
op asfaltrockers staan ook al gauw 2000+ fotos.
opslag heb ik opzich onbeperkt, data limiet een flexibele grens. zolang het niet te gek wordt je loopt nu tegen de 10gb aan dataverkeer aan.
weet wel dat je met fotos van 100k net zoveel ziet en dat je data limiet erg bespaard bljft op die manier. mogelijk dat je nu ook vrij grote bestanden gebruikt.
piet 2800 fotos maar hoeveel kb per foto is belangrijker? en welke resolutie verwacht jij nog te kunnen plaatsen? ik hanteer in princiepe forum grote 800x600 resolutie. dan hoeven fotos niet groter dan 100kb te zijn.
op asfaltrockers staan ook al gauw 2000+ fotos.
opslag heb ik opzich onbeperkt, data limiet een flexibele grens. zolang het niet te gek wordt je loopt nu tegen de 10gb aan dataverkeer aan.
weet wel dat je met fotos van 100k net zoveel ziet en dat je data limiet erg bespaard bljft op die manier. mogelijk dat je nu ook vrij grote bestanden gebruikt.
Je zou natuurlijk ook wat minder "bijna dezelfde" foto's kunnen plaatsen![]()
Eeuhh Ahum,
Liever niet PIET !!
Want soms zit er maar weinig verschil in de foto's en als je toch eventjes verder kijkt, Dan zit vaak toch net even een detail extra op.
Dus wat betreft het foto maken........Dat doe je Uitmuntend Piet !![]()
Grt.
Robbert