Hallo piet , wat een vakmansschap , echt heel erg knap en mooi , veel respect voor elk detail
, het interieur van de cabine word deze ook zo realistisch ?
Grt Ivar

Grt Ivar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo piet , wat een vakmansschap , echt heel erg knap en mooi , veel respect voor elk detail, het interieur van de cabine word deze ook zo realistisch ?
Grt Ivar
Hallo Ivar,
Ja er komt ook een echt Volvo interieur in met echte Volvo Isri stoelen.
Het Wedico interieur is echt 3x niks, lijkt helemaal nergens op.
Bij de vroege Wedico merken zat overal het zelfde interieur in !!
Hoi Piet,
een vraag van een Volvo leek, wat zijn Isri stoelen?
Is dat een type of merk van de stoel?
Groet,
Raymond.
-\8/-
Update : 0115
Hallo allemaal,
De luchttanken met de luchtkopppelingen mooi afgewerkt en begonnen met de steun
om de luchttanks op te hangen.
De steun in elkaar gesoldeerd waarop de luchttanks vastgeklemd worden.
De luchttank even gepast op de steun en ja hoor deze past !!!
Hoi Richard, messing en koper, zowiezo koper moet gesoldeerd worden met zilver. Niet de zilver die te koop is in de gamma of andere bouwzaken. Tevens gebeurd dit met een brander die voldoende warmte kan geven aan je onderdeel, daar het gehele onderdeel verwarmd moet worden naar de smelt-temperatuur van het zilver. Hopelijk is dit antwoord jouw info, groetjes Peter.misschien een domme vraag hoe soldeer je koper aan messing ?
met een gasbrander of met een soldeer bout
en wat voor tin gebruik je tin/zilver of gewoon tin
is was daarover benieuwd naar
richard
misschien een domme vraag hoe soldeer je koper aan messing ?
met een gasbrander of met een soldeer bout
en wat voor tin gebruik je tin/zilver of gewoon tin
is was daarover benieuwd naar
richard
Hoi Richard, messing en koper, zowiezo koper moet gesoldeerd worden met zilver.![]()
Hallo oom Piet, U heeft inderdaad gelijk, men kan dit ook zaht solderen. Zat met m'n hoofd bij stoomketels plus appendages alleen deze moeten van brons zijn. Maar als je zilver neemt, dat weet u ook kan men een verbinding maken met alle materialen behalve dan weer alu. Vandaar mijn reactie zilver. Hoop alleen dat U mijn reactie niet storend vond, Groetjes en bouwplezier gewenst Peter.Hallo Peter,
(Rood)koper en messing kan je gewoon met tin solderen hoor !!!, en hoeft niet persé met zilver gesoldeerd te worden !!!
Hallo oom Piet, U heeft inderdaad gelijk, men kan dit ook zaht solderen. Zat met m'n hoofd bij stoomketels plus appendages alleen deze moeten van brons zijn. Maar als je zilver neemt, dat weet u ook kan men een verbinding maken met alle materialen behalve dan weer alu. Vandaar mijn reactie zilver. Hoop alleen dat U mijn reactie niet storend vond, Groetjes en bouwplezier gewenst Peter.![]()
oke bedankt voor de moeite om uit te leggen of het ik het wel goed had
met het solderen.
maar we dwalen af van dit topic
het ziet er allemaal weer super uit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb je voor deze onderdelen een vergroot glas bij want ik kan het soms amper aan zien wat ik zelf aan het maken ben zo klein dat het allemaal is
richard