Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Na 1.5 jaar aan mijn huis gewerkte te hebben is het eindelijk weer hobby tijd.
Hopenlijk komen er vanaf morgen weer regelmatig update.
De Scania is nog niet af. Nog een berg detail werk wat gedaan moet worden.Hallo Marko,
welkom terug, van welk project ga je updates van uitbrengen, ik dacht de de Scania al klaar was
Of ben je met een nieuw project begonnen?
MVG,
Raymond.
-\8/-
Na 1.5 jaar aan mijn huis gewerkte te hebben is het eindelijk weer hobby tijd.
Hopenlijk komen er vanaf morgen weer regelmatig update.
Hallo Marko,
Mooi dat de haakarm nu goed werkt !
Maar ik heb even een vraagje :
Wordt de slede niet te hoog op getild ??
Want het duurt enige tijd voordat de slede op de rollen naar voren rolt.
Komt hierdoor bij een geladen bak niet te veel kracht op de haakarm ??
bovendien gaat de sled nogal stijl omhoog !!
ziet er al goed uit he marko
en heb jij ook zoveel stof bij het bewerken van de kunststof?
heb al naar m'n voete gekrege thuis da alles onder het stof lag nadat ik nog eens wat kunststof bewerkt had :lol:
Soldeer naden krijg ik niet zomooi opgevuld lijkt wel of hij steeds weg stroomd uit de openingen. Maar zit goed vast en straks met plamuur zie je er niets meer van.
Hallo Marko,
Even een tip, betreffend het solderen.
Het is niet bedoeld om het af te kraken, maar om jou advies te geven hoe je kan voorkomen dat de soldeertin wegvloeit.
Dat de soldeertin wegvloeit wordt veroorzaakt doorhet volgende :
Ik zie op de fot, dat jij de hoekjes (45graden) niet straak tegen elkaar hebt zitten, daardoor vloeit de soldeertin weg.
Als je mooi solderwerk wilt maken, dan moet het messing echt straak tegen elkaar aanzitten en er mag geen spanning op staan, want anders krijg je geen goede soldeeerverbinding.
Wat je nu nog kan doen, is met een soldeerbout de ruimte tussen de 2 hoekjs met soldeertin opvullen, het soldeertin er als het ware er inwrijven, daarna mooi glad vijlen/schuren, dan hoe je niet te plamuren !!
Marko, Succes !!!