VZG/ELC (VEM) verzamel topic

Ach ja, vorige week bleef ik weg, nu Gijs een keer.
Het was hierdoor dus rustig :lol: maar wel gezellig.

Eindelijk weer eens 2 vluchten met de F9 kunnen maken en merkte dat het best wel weer erg wennen was. Landings snelheid moet weer langzamer, ondanks dat het bijna windstil was. De aankomende weken ga ik zeker veel uurtjes oefenen.

full

tot aankomend weekend.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi man dat je weer met de F9f heb gevlogen.

Gisterenavond m`n motortje weer gehaald uit Zeeland, komende avond inbouwen en waarschijnlijk woensdag weer testvliegen op Ede :D

Ach ja, vorige week bleef ik weg, nu Gijs een keer.
Het was hierdoor dus rustig :lol: maar wel gezellig.

Eindelijk weer eens 2 vluchten met de F9 kunnen maken en merkte dat het best wel weer erg wennen was. Landings snelheid moet weer langzamer, ondanks dat het bijna windstil was. De aankomende weken ga ik zeker veel uurtjes oefenen.

tot aankomend weekend.

Ah! Leuk om te zien dat je weer met de F9F heb gevlogen! Blijft een schitterend apparaat.

Gisterenavond m`n motortje weer gehaald uit Zeeland, komende avond inbouwen en waarschijnlijk woensdag weer testvliegen op Ede :D

Goed dat je het zegt, Even mijn camera aan de lader leggen en een vers geheugenkaartje erin stoppen. ;)

Het zou heel erg mee kunnen vallen hoor....
Zondag overdag wisselen zon en wolkenvelden elkaar af en in de ochtend blijft het overal droog. In de loop van de middag neemt de bewolking in het zuiden toe en daar is er dan een toenemende kans op wat lichte regen. De temperatuur loopt in de middag uiteen van 15 graden vlak aan zee tot 20 graden landinwaarts. De zuidwestenwind is matig, in de middag wordt de wind zwak en veranderlijk. (Bron: KNMI)

Ik denk dat ik er voor ga :-)

Ik kom met de F-15 en Leon zou z`n T-33 meenemen om even te laten lopen.

Zie je straks.

Heb alles klaar staan, 15:00 vertrek ik.

Kijken of ik met de kar door het zand kom :lol:
Eerste test case dus.

Wauw.. 3 jets op het veld.

En ik dacht, iedereen gaat voetbal kijken dus er zal wel niemand gaan vliegen.
Ik heb dus geen kisten bij me. :(

Veel vliegplezier vanavond heren!

Zojuist vakantie gekregen!
Vanavond een receptie van een bruiloft (wat wel uit zal lopen op voetbal kijken :p) dus niet op het veld vanavond.

Voor zaterdag ziet het er nog niet zo heel erg fantastisch uit kwa weer dus dat zal hem wel niet worden

Back