VZG/ELC (VEM) verzamel topic

de eerste beelden 3 op rij.

full

full

full

en weer naar huis.

Laatst bewerkt door een moderator:
Was ik maar gebleven :sad:

Op het veld was het leuker dan voor de tv.
Nog een plaatje dan maar.
Vanaf deze hoek lijkt de T33 tenminste wat minder groot :lol:

full

Nice, het was nog lekker hoor Mischa toen jij vertrok, nog lekker een vluchtje gemaakt :yes:

Mooi hoor die jets op de hei, gelukkig staat die van mij op de onderste foto vooraan anders was het echt een dinky toy geweest :lol:

Was weer lekker dat jetten :yes:

Nice, het was nog lekker hoor Mischa toen jij vertrok, nog lekker een vluchtje gemaakt :yes:
Was weer lekker dat jetten :yes:

:sad: had ook beter wat meer landingen kunnen maken dan me mee laten slepen naar een wedstrijd die geen wedstrijd was.

Landingen gaan op dit moment te wisselvallig en varieren van moah tot ok maar van de laatste 5 waren er 3 die niet echt geweldig waren. Ik hou het maar op dat "ervaring opdoen" de sleutel is want ik weet waar ik moet verbeteren.

Eerst maar eens nieuwe lipo's bestellen.

Landingen gaan op dit moment te wisselvallig en varieren van moah tot ok maar van de laatste 5 waren er 3 die niet echt geweldig waren. Ik hou het maar op dat "ervaring opdoen" de sleutel is want ik weet waar ik moet verbeteren.
Ik speel dan ook 'vals' maar dat resulteert wel dat de landingen vrijwel altijd goed zijn, als ik maar luister :lol:

de nieuwe P20 Jet Cat vanavond opgehaald.

full

Lief zijn ze he :yes:
Die was Cliff snel kwijt :D

Even langs Martin ermee en hij presteert nog beter ;-)

Woensdag vrijwel zeker op Deelen aan de gang, misschien nog even buurt op Ede maar dat weet ik nog niet zeker.

En meenemen kan altijd, vliegen is wat anders ;-)

Back