Wat hebben vandaag in elkaar gestoken of aangepast.

5829b6629076fad2d610eae623956464.jpg

Blackout Hexa eindelijk de basis af.
Nu nog de fpv setup, maar het vliegt al
Cool man! Ik ben benieuwd naar je vluchten ermee!

M'n nieuwe koffer voor m'n slotracers.nl mini ingericht:
58cec7dbe27c34dbba21d67614c791a2.jpg

a14766ee83779405f72b5dc4dc4ba245.jpg

bc5284dd91186ba215716ae393ce9354.jpg

Alles wat ik gebruik tijdens het vliegen zit er in:
- slotracers.nl mini
- zender
- 5 LiPo's + LiPo tester
- 12 reserve props + steeksleutel
- 8-in-1 schroevendraaier
- Blackpearl 7" scherm met diversity VRX

Nou alleen nog Fatshark goggles [emoji2]

Andere chase-lights aan de achterkant van m'n slotracers.nl mini gemonteerd. Twee van deze in serie. Allemagies, wat zijn die fel.. Ik zie nog vlekjes [emoji6]

Worden die dingen niet loei heet bij jou ? Ik heb zo'n controller board waar er 8 op kunnen en zelfs op 1 cell met de leds op een knipperstand worden alle kleuren behalve blauw super warm/heet. Als ik die rode leds op iets zou plakken dan weet ik zeker dat ze eraf smelten na 10 min :)

Worden die dingen niet loei heet bij jou ? Ik heb zo'n controller board waar er 8 op kunnen en zelfs op 1 cell met de leds op een knipperstand worden alle kleuren behalve blauw super warm/heet. Als ik die rode leds op iets zou plakken dan weet ik zeker dat ze eraf smelten na 10 min :)
Ik moet bekennen dat ik er nog niet langer dan een minuut of twee mee gevlogen heb en niet gevoeld hoe heet ze worden. Maar het feit dat er een heatsink op zit doet me vermoeden dat ik ze niet te lang moet laten branden zonder dat de props draaien [emoji2]

Volgende vlucht ff testen.

Ik heb ze trouwens in serie op de 5v waar ik de Naze32 mee voedt, dus 2.6v per LED. Ze zijn wel prima zichtbaar bij daglicht.

Ik moet bekennen dat ik er nog niet langer dan een minuut of twee mee gevlogen heb en niet gevoeld hoe heet ze worden. Maar het feit dat er een heatsink op zit doet me vermoeden dat ik ze niet te lang moet laten branden zonder dat de props draaien [emoji2]

Volgende vlucht ff testen.

Ik heb ze trouwens in serie op de 5v waar ik de Naze32 mee voedt, dus 2.6v per LED. Ze zijn wel prima zichtbaar bij daglicht.
2,6v is prima, zal niet mega warm worden gok ik.
Heb er 1 op 5v en daar moest een 18ohms weerstand tussen, werk verder prima.

Die leds zijn inderdaad lekker fel!

3D frezen

Ben begonnen aan het maken van mallen voor 3D bodies.

Een mede MBF lid heeft een 3d tekening verzorgd van een quad.
Om body te maken zijn siliconen mallen nodig, deze mallen worden weer gemaakt van positieve vormen.
Deze positieve vormen wil ik nu gaan frezen.
Meer te volgen op mijn blog

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag de firmware van de KK2.1.5 geflashed naar 1.9S (standaard is het 1.6) en in 3 woorden: WOOOOW WOOOOW WOOOOW:p De FC zit in de spider mini hexa, en ik merkte dat hij na een flip of rol niet helemaal perfect eruit kwam, nu dus wel......

Vanaf 2:45 zie je 2 flips met de oude firmware van afgelopen zondag nog;

Op een lastig frame zoals de spider kreeg ik hem met standaard firmware niet perfect afgesteld, maar nu dus wel:cool:

Ik zal deze week even een onboard fimpje maken als ik ergens een momentje kan vinden met genoeg licht...

20141018_085104.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Had al naar de stevies firmware zitten kijken, die wil ik ook proberen.
Maar eerst ff sparen voor nieuwe motoren voor ik de FQ06 weer loslaat :)

Enige wat ik wel merkte: de schaalverdeling van de gains veranderde, maar dat is gewoon ff in verhouding bijstellen (standaard P gain was eerst 50, is nu 250)

Back