BorisB
Forum veteraan
Cool man! Ik ben benieuwd naar je vluchten ermee!![]()
Blackout Hexa eindelijk de basis af.
Nu nog de fpv setup, maar het vliegt al
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Cool man! Ik ben benieuwd naar je vluchten ermee!![]()
Blackout Hexa eindelijk de basis af.
Nu nog de fpv setup, maar het vliegt al
Ik wil m'n 9xr nog eens flashen, omdat het kan [emoji16] Maar ik weet niet echt wat een andere firmware toevoegt ?Vandaag een Turnigy 9x geflasht![]()
Andere chase-lights aan de achterkant van m'n slotracers.nl mini gemonteerd. Twee van deze in serie. Allemagies, wat zijn die fel.. Ik zie nog vlekjes [emoji6]
Ik moet bekennen dat ik er nog niet langer dan een minuut of twee mee gevlogen heb en niet gevoeld hoe heet ze worden. Maar het feit dat er een heatsink op zit doet me vermoeden dat ik ze niet te lang moet laten branden zonder dat de props draaien [emoji2]Worden die dingen niet loei heet bij jou ? Ik heb zo'n controller board waar er 8 op kunnen en zelfs op 1 cell met de leds op een knipperstand worden alle kleuren behalve blauw super warm/heet. Als ik die rode leds op iets zou plakken dan weet ik zeker dat ze eraf smelten na 10 min![]()
2,6v is prima, zal niet mega warm worden gok ik.Ik moet bekennen dat ik er nog niet langer dan een minuut of twee mee gevlogen heb en niet gevoeld hoe heet ze worden. Maar het feit dat er een heatsink op zit doet me vermoeden dat ik ze niet te lang moet laten branden zonder dat de props draaien [emoji2]
Volgende vlucht ff testen.
Ik heb ze trouwens in serie op de 5v waar ik de Naze32 mee voedt, dus 2.6v per LED. Ze zijn wel prima zichtbaar bij daglicht.
Interessante techniek! Ben benieuwd welke quad het wordt: zo te zien mini formaat?
Dat is wel vet zeg, wordt het dan een soort dex shell ?
![]()
1.9s, is dat standaard KK firmware of een van de varianten van stevies of rc911?