Mooi! Handig alles in één koffer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, zijn niet dezelfde.
De maat misschien wel maar is een andere koffer.
Ik heb net ff gekeken.
...Ik had de 3black maar die is onderwateropnames aan het maken in Rhoon samen met de Zenmuse pfff...ennuh Ben klopt,ik sloop idd veel!!dacht dat jij er al een had toch goser?
Nieuwe gopro gekocht..de 3+ Black,nog getwijfeld of ik de hero 4 zou nemen maar ik denk dat deze voor mij voldoet
![]()
De 3 black is het bij mij geworden wegens de verhalen die ik over de 4 lees...accu's hebben minder cap. en ik had nog accu's vd 3 liggen,daarbij is het filmen met 4k niet handig op mijn pc en schijnt de cam loeiheet te worden...Mooi! Waar heb jij hem gekocht Gozer? Ik zit nog te twijfelen tussen een 3 Black of 4 Black... als ik ergens voor een goede prijs een 3 Black op kan snorren dan doe ik dat waarschijnlijk. 1080P/60fps met eventuele superview is waar het bij mij om gaat.
Misschien heb ik nog een gp3 in de aanbieding want ga nog een gp4 aanschaffen.
De 3 black is het bij mij geworden wegens de verhalen die ik over de 4 lees...accu's hebben minder cap. en ik had nog accu's vd 3 liggen,daarbij is het filmen met 4k niet handig op mijn pc en schijnt de cam loeiheet te worden...
En ik heb de H33D gimbal van zenmuse..ook die is niet helemaal compatibel met de 4 (settingsbutton komt tegen de tiltmotor) is wel makkelijk op te lossen maar toch
Ik heb hem hier gehaald,kreeg er een mooie korting op van 100euro als ik van energieprovider overstaptte
Grtz Goser.
GOPRO HD HERO3+ BLACK ADVENTU kopen bij Camera.nl