wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Nieuwe gopro gekocht..de 3+ Black,nog getwijfeld of ik de hero 4 zou nemen maar ik denk dat deze voor mij voldoet :D
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm...de keuze was snel gemaakt,het was de beste action-cam die er nu is of de iets mindere maar waar ik alles als lipo etc. al voor in huis had ;-)
Filmen als voor in de bioscoop zal er denk ik niet van gaan komen,trekt mijn pc'tje niet hahaha :D nu nog al dat spul er weer netjes onder bouwen...:-)

Nieuwe gopro gekocht..de 3+ Black,nog getwijfeld of ik de hero 4 zou nemen maar ik denk dat deze voor mij voldoet :D
full

Mooi! Waar heb jij hem gekocht Gozer? Ik zit nog te twijfelen tussen een 3 Black of 4 Black... als ik ergens voor een goede prijs een 3 Black op kan snorren dan doe ik dat waarschijnlijk. 1080P/60fps met eventuele superview is waar het bij mij om gaat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas zal ik ook een nieuwe GoPro moeten aanschaffen.. Gisteren achter gekomen dat FPV-out (Video Out signaal zowel via connector als via USB) niet meer functioneert... :(

Opnemen doet -ie nog wel, maar live-feed dus niet meer (net waar ik hem voor gebruikte op de Phantom2

Mooi! Waar heb jij hem gekocht Gozer? Ik zit nog te twijfelen tussen een 3 Black of 4 Black... als ik ergens voor een goede prijs een 3 Black op kan snorren dan doe ik dat waarschijnlijk. 1080P/60fps met eventuele superview is waar het bij mij om gaat.
De 3 black is het bij mij geworden wegens de verhalen die ik over de 4 lees...accu's hebben minder cap. en ik had nog accu's vd 3 liggen,daarbij is het filmen met 4k niet handig op mijn pc en schijnt de cam loeiheet te worden...
En ik heb de H33D gimbal van zenmuse..ook die is niet helemaal compatibel met de 4 (settingsbutton komt tegen de tiltmotor) is wel makkelijk op te lossen maar toch ;)
Ik heb hem hier gehaald,kreeg er een mooie korting op van 100euro als ik van energieprovider overstaptte :cool:
Grtz Goser.
GOPRO HD HERO3+ BLACK ADVENTU kopen bij Camera.nl

ik heb de beide zowel de 3 als 4 en vind 4 toch wel stukken beter.
Ik was eerst ook sceptisch met de youtube vergelijkingen, maar zelfs de 1080p is beter.

Misschien heb ik nog een gp3 in de aanbieding want ga nog een gp4 aanschaffen.

De 3 black is het bij mij geworden wegens de verhalen die ik over de 4 lees...accu's hebben minder cap. en ik had nog accu's vd 3 liggen,daarbij is het filmen met 4k niet handig op mijn pc en schijnt de cam loeiheet te worden...
En ik heb de H33D gimbal van zenmuse..ook die is niet helemaal compatibel met de 4 (settingsbutton komt tegen de tiltmotor) is wel makkelijk op te lossen maar toch ;)
Ik heb hem hier gehaald,kreeg er een mooie korting op van 100euro als ik van energieprovider overstaptte :cool:
Grtz Goser.
GOPRO HD HERO3+ BLACK ADVENTU kopen bij Camera.nl

Hmmm okay:)... 100 euro goedkoper is zowiezo een goede deal dan. Ik ga denk ik voor een 2ehands gp3b of een nieuwe gp4b.

Rugzak van samsonite in de aanbieding €20 voor de TBS als ik aan het wandelen ben
891b3eea7143734031bd1768c192654a.jpg

4fb69c4aff5cf88b90d422109618d2a4.jpg

fbaf4db221d9935ea1b01224d41c78c7.jpg

Alles bij elkaar zender lipo's en bril[emoji3] [emoji106]

Rugzak? Altijd handig!
Kluis! Goed plan

Props gekocht... Gaat hard met dit weer
En een reserve motor en 2 naze bordjes
Bij onze Menno

Back