Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

Het is een mooi formaat de 550,
ik zelf zou op kwaliteit kijken, niet op die centjes,
Moet iedereen zelf weten.
 
Bij ikea een heli ophangbeugel gekocht en gemonteerd aan de binnenkant van een kastdeur :)
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/298642_10151432286219196_119099356_n.jpg

Verder twee van die dl380 server voedingen binnen en in serie gezet voor de 2x500w lader en zo voor 57,- en wat werk 1150 watt vermogen dus aan laad capaciteit voorlopig geen gebrek. Ik had het idee om voor de 6hv gewoon 2 a 3 setjes lipo's te gebruiken die ik dan op locatie (snel) zou kunnen laden als ik meer wil vliegen.
 
Onderstaand om hem verkoop gereed te kunnen maken.

1x H50040
1x H50095A
1x H50096A
1x H500481
1x H50086
1x H500181
1x H50019
1x H50023
1x H50049
3 x HSP51031
Carbon blades
2x DS510
Canopy (cheap 1)
 
yep, denk niet dat ik er nog plezier aan ga beleven om hem te vliegen en ga gewoon weer terug naar de goedkope helis heb ik altijd met plezier zonder problemen gevlogen.
 
yep, denk niet dat ik er nog plezier aan ga beleven om hem te vliegen en ga gewoon weer terug naar de goedkope helis heb ik altijd met plezier zonder problemen gevlogen.

Ik vind het heel jammer David,
maar als ik zo die lijst bekijk, moet je toch naast de tijd ook wat centjes investeren.
Ik doe het anders om, dat kleine gedoe uit en vlieg nog maal met 600 en meer,
die 450 heb ik wel nog voor trainen en die 250 voor de lol,
Maar die kan je ook niet verkopen, omdat niemand voor 2. hands goed betaalt.

edit: die crash analyse is bij grotere helis toch anders, bv.
1200er : geen crash
800er : geen crash
700er : geen crash
600er : 3 crashes, geen stuurfout
450er : 6 crashes, 5 stuurfouten
250er : 7 crashes, 5 stuurfouten
deze analyse is van mijn checklijst, die bij elke vlucht bijgehouden woord
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het heel jammer David,
maar als ik zo die lijst bekijk, moet je toch naast de tijd ook wat centjes investeren.
Ik doe het anders om, dat kleine gedoe uit en vlieg nog maal met 600 en meer,
die 450 heb ik wel nog voor trainen en die 250 voor de lol,
Maar die kan je ook niet verkopen, omdat niemand voor 2. hands goed betaalt.

edit: die crash analyse is bij grotere helis toch anders, bv.
1200er : geen crash
800er : geen crash
700er : geen crash
600er : 3 crashes, geen stuurfout
450er : 6 crashes, 5 stuurfouten
250er : 7 crashes, 5 stuurfouten
deze analyse is van mijn checklijst, die bij elke vlucht bijgehouden woord
:offtopic:
Ja echter bij mij is het andersom;), check list nog niet nodig gehad omdat het makkelijk bij te houden is:D

eerste 250 0crashes
tweede 250 0crashes
derde 250 0crashes (maar heeft ook nog niet gevlogen:mrgreen:)
450 0crashes
500 1crash

en ik had liever een 250 of 450 gecrashed(had aardig wat centjes bespaart), daarbij komt ook dat ik de kleine veel makkelijker vlieg als de grote(en ze lekker gewoon in de tuin kan vliegen). gewoon ook omdat ik me er veel prettiger bij voel, dat is gelijk ook 1 van de redenen waarom de 500 wel het paradepaardje was van de vloot, maar nooit mijn favoriet is geweest en het wel had moeten zijn. Zeker nu dat ik weet wat zon minor 1ste crash me kost zal zeker niet bijdragen dat ik hem straks lekkerder en ontspannend zou gaan vliegen.:ontopic:

nog besteld
H50007 metal head stopper, zag dat die ook verdwenen was
 
Da moet ik weer aan wat denken David,
toen ik mijn eerste schaalheli bouwde,
ik durfde hem niet te vliegen en heb eerst een kleinere gekocht voor oefenen,
en toen ik de 600n wilde vliegen moest ik eerst met de 450 oefenen,
nu gaat alles,
Jou suc6, en de lol is het, en toch denk ik dat je ergens weer terug komt.
Uwe
 
24,3v 1150w 47A voeding voor mojn hyperion. Eindelijk snel laden ! Plus nog wat EC5 connectors. Eén liet nl los!

Grt!
 
full
full

full

miijn trex 500 esp uitgevoerd met een DFC kop align 3GX flybarless system en voor de looks een 500 pro canopy :mrgreen::mrgreen:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
M'n HK450GT voorzien van Tarot FBL kop, Align blades en Tarot FBL unit.. Moet nog wel configgen de boel..

img08411r.jpg
 
Back
Top