Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

Nieuw fbl controller BRAIN.

Das ook mijn laatste aanschaf Mike, Ik ben er erg te spreken over.

msh51600b.jpg

Das ook mijn laatste aanschaf Mike, Ik ben er erg te spreken over.

Los van de discussie over de 3GX zal dit ook in mijn volgende fbl heli komen, alleen positieve reacties gehort, en het leukste is dat reclamefilmpje met Kamerer als piloot.

het is een goede keus Uwe, de unit heeft heel veel mogelijkheden en is nog in ontwikkeling.

wat wil zeggen dat er nog soft en firmware updates aankomen, er zitten nog wat verbeter punten aan deze unit.

Ik heb mijn 6HV er echt super mee vliegen op dit moment, de cyclic feel is erg natuurlijk en bied heel veel tuning mogelijkheden.

Instellen is ook erg makkelijk met de software!!

Op helifreak is er aan apart Brain forum, hou deze maar in de gaten!!

http://helifreak.com/forumdisplay.php?f=308

Wel wat gekocht vandag:
GoP LCD BPC

dat is een BacPac (een LCD beldscherm), die achter an de GoPro Hero 2 angekoppelt woord, en zo heb je een kompleete camera, wel een duure,
maar als je die fotos ziet, zo als die zonder licht in de kamer
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat is een supercamera. Lcd backpack is een must als je hem ook wilt gebruiken als gewone camera. Heb je eens gekeken naar de wifi backpack?

Ja dat is een supercamera. Lcd backpack is een must als je hem ook wilt gebruiken als gewone camera. Heb je eens gekeken naar de wifi backpack?
Nee, ik gebruik die camera voor 'n paar fotos en onboard op een heli,
dat bacpac is voor instellen en hoe je ook zeggd, voor gebruik als normale camera, verder wil ik nu nog niet.

Ik verwacht dit weekend van Helipal een Walkera V120D02 V2 met een Devo 8S zender. :mrgreen:

Samen met mijn Spektrum DX8 moet ik de hele zaak in de lucht kunnen laten vliegen!

In deze tijd (koud, wind, regen)
zie ik veel piloten, die kleine helis kopen, die ook maar in de woonkamer kunnen vliegen,
inderdaad is het moeilijk bij veel wind en koud weer een 250er te vliegen,
liefer dan de NANO in de woonkamer,

maar alternatiev is een 600er nitro, of een TRAINER wel te vliegen.
Dat was even :offtopic: maar toch wat gekocht:

Een biertje voor naast de SIM.:proost:

2 x lipo 6S 5000mah voor mijn trex 600
1x lipo 2S 2000mah voor besturing servo's voor mijn trex 600
swash leveler voor mijn trex 500
1 standaard voor te solderen
1x alu anti Rotation Bracket voor mijn trex 500

:p:p:p:p:p

gr Nick

Back