Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

Ziet er als een heel mooi machientje uit....

Veel plezier aan het afwerken en vliegen toe gewenst

Groet, Bert

Gefeliciteerd Jeroen,

het woord zeker een prachtige heli,
mooi vind ik de plan met een 4-blad-kop,
en als die v-bar netjes ingestellt is,
heb je een prima schaal-vlieg-beeld

gaan wij volgen !

groetjes, Uwe

Mooi Jeroen! De Agusta 109 is wat mij betreft een erg mooie heli. Ben benieuwd wat je allemaal tegen gaat komen tijdens het bouwen. Succes!

Mooi Jeroen! De Agusta 109 is wat mij betreft een erg mooie heli. Ben benieuwd wat je allemaal tegen gaat komen tijdens het bouwen. Succes!
Ik hoop niet al te veel, de vorige eigenaar was er mee begonnen en ik ga hem afmaken,na eerst hem helemaal te demonteren e.d.
Origineel moet er een Raptor 90 in maar nu komt er een rexje700E in
er zijn al aanpassingen gemaakt voor de retracts normaal word deze met 1 servo aangestuurd met stangen naar het voorwiel maar dat past niet en zitten nu 2 servo's in voor de retracs

Leuke heli Jeroen... ik heb ook even staan twijfelen om deze te kopen...:-)

Hij is toevallig van me oude "huis"vriend geweest(die ik al een jaar of 7 niet had gesproken) en kon hem voor weinig overnemen.leuk projectje voor de winter zeg maar....
alles ziet er prachtig en nieuw uit en is ook allemaal nieuw zo op het gezicht maar dat zal uitblijken als ie helemaal weer gedemonteerd op de plank ligt....

Ik hou jullie wel op de hoogte met de vorderingen........

Greetz
Jeroen

alu-tail-case voor de Blade 500X voor 45 € incl. verzenden,

het origineel uit plastic (minder dan 10 €)
was gebroken zonder crash ..

groetjes van Heli-Uwe

Zo, m'n Turnigy nano tech's zijn binnen voor de super cp. Hoop dat ie hiermee iets meer pit krijgt en dat wat langer kan vasthouden.
Wel zo fijn bij een flipje of een looping.. dat miste ik namelijk wel bij de standaard lipo'tjes.

Foto-EUQM3FD6.jpg

Verder nog steeds ( al 5 weken ) wachtende op onze vrienden van de HK voor een reserve staartje en 2 reserve motors voor de super cp ..... duurt lang.

en ik verwacht komende week ook wel al m'n nieuwe parts binnen voor de Master CP.
Eigenlijk bijna alles op de electronica en de staart na. Komt nu een metal kopje en swashplate op, ben benieuwd.

Ziet er goed uit Uwe! Wel zorgen dat je nu alle trillingen er uit haal ;-)

Fantastisch, Joop,
ik heb het in het draadje van Blade 500X geschreven,
speling weg, trillingen weg, en de hek-servo heeft 150 % minder last en blijft koud !

Echt zijn geld waard dat ding, niet te vergelijken met de oude uit plastic,
later als weer wat speling zou zijn, krijgt die ook slider en bladhouders uit alu,
maar nu eerst "dont change .."

groetjes van Uwe

Ok ok effe off-topic...geen heli :-) Maar hij is binnen sneller dan verwacht....en geen bijkomende kosten van onze vrienden op de luchthaven. Heb ik dit weekend wat te doen ha ha ;).

QR%20X350.jpg

QR%20X350 2.jpg

QR%20X350 3.jpg

QR%20X350 4.jpg

QR%20X350 5.jpg

Mooi @Schiksie:

maar je blijft toch ook nog heli vliegen,
of wil je überhaupt niks meer doen, ha ha ...grapje

mooi speeltuig denk ik voor afwisseling

veel plezier, Uwe

Back