Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klopt.. de full flying stab moet inderdaad via directe aansturing en met mimimale tot geen "hysteria" d.w.z. speling tussen stuurstang en huls, aangestuurd worden.
dit hangt denk ik van het profiel af, soms staan de ailerons iets omhoog in het profiel, dus moet normaal iets naar beneden en is speed 0°.-Op de tekening van Marc Drela staan de ailerons in de stand 'normaal' (range) iets naar beneden en bij speed (run) voor mij op 0°?, hoe moet ik dit opvatten.
best wel veel. dit is weer een kwestie van proberen, maak wat snelheid en zet dan vol de rem erop, je kist zal dan rechtdoor moeten blijven vliegen.-Hoeveel hoogte mix ik, naar beneden, bij het remmen (ailerons naar beneden)
in principe heel iets omhoog maar dat hoeft misschien niet, omdat dit ook mijn start stand is stel ik de elevator zo in dat de kist goed gooit, je wil geen drag van je elevator dus zo neutraal mogelijk.-bij speed (ailerons naar boven) waar gaat dan elevator naar toe en hoeveel.
Kom naar malden daar kun je veel advies krijgen en kun je meteen beter leren vliegen![]()
Ja, ik zou graag naar malden willen komen, maar ik kan de 11de nietmaar ik ga de 18de naar Herentals en ik hoop daar advies en raad en vliegles enz. te krijgen
![]()
ik sta je graag bij als het nodig moest zijn. (ik vlieg mode 1) voor als het nodig zou zijn de instellingen aan te passen.
eerste poging tot een bagged mini vleugel.. werpkant is uit de zak. Voorlijst moet nog geschuurd worden en de weegschaal blijft nu hangen bij 28.8 gram zonder servo's.
eerste poging tot een bagged mini vleugel.. werpkant is uit de zak. Voorlijst moet nog geschuurd worden en de weegschaal blijft nu hangen bij 28.8 gram zonder servo's.
![]()