Ach ik doe op het moment alleen nog off road wat bashen met de kids, maar als het alleen aan mij lag dan stond ik veel liever mijn rondjes te rijden op het asfalt circuit.
Heb in de jaren wel van alles gereden, van dNano op zolder tot aan een Evo4 op het circuit, van electro M18pro brushless tot 4takt ! 1:10 on road, maar de meeste lol heb ik nog gehad met gewoon de 1:10 nitro klasse. Verder dan een top 5 notering in klassement van de club ben ik nooit gekomen door tijdgebrek.
Ga wel al een ruime 30 jaar mee in het RC wereldje
Heb ooit nog eens een gastrijders rol mogen vervullen bij Bart Smit Racing team (jaja, die hebben dat echt ooit gedaan) met een Serpent 1:8 rookie klasse. Was toen 12 ofzo... Had toen zelf al een direct drive electro Graupner waar ik mijn rondjes mee maakte door de straten.. Dat waren nog eens tijden... lader ?... nee gewoon een paar weerstandsdraden op een auto accu en een NiCd packje laden en gaan... Hmm... dwaal wat af geloof ik 
Heb in de jaren wel van alles gereden, van dNano op zolder tot aan een Evo4 op het circuit, van electro M18pro brushless tot 4takt ! 1:10 on road, maar de meeste lol heb ik nog gehad met gewoon de 1:10 nitro klasse. Verder dan een top 5 notering in klassement van de club ben ik nooit gekomen door tijdgebrek.
Ga wel al een ruime 30 jaar mee in het RC wereldje