Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sjoerd,
Een helder verhaal.
Met een dikte van 0,3mm breng je niet veel warmte in en zal dat ook niet veel overdracht hebben naar de romp, een beetje als spot welding om het trekken van het materiaal te voorkomen.
Groet,
Mathieu
Mooi natuurlijk dat je de 1 op 1 in de buurt of op foto's hebt! Succes met de bouw!
Is schavielen een typo?Hadden ze er niet gezeten loop je de kans om je verschansing te vervormen of in te scheuren en je trossen worden beter tegen schavielen beschermt.
Zou nog steeds enige Panamakluizen voor mijn Smit Finland moeten maken. Wordt in mijn geval denk ik opgebouwd uit ringen triplex en daarna vijlen en schuren. Die lange kluizen voorkomen ook knikken in staaldraad. Maar nu denk ik wel heel ouderwets. Om af te meren worden ze denk ik nog zelden gebruikt. Kunststof is veel gebruiksvriendelijker. Misschien dat draden nog op de tenkvaart bij laden en lossen nog moet worden gebruikt. Was destijds voorschrift om bij brand wegdrijven te voorkomen. Maar ook die zorg ligt reeds 16 jaar achter me. Gr. Klaas.
Ik ziet wel op mijn Android..maar in tapa talk..niet inde appKan het aan mij liggen?
Maar zie geen foto?
Op me andriod telefoon.
Mvg ronald