even een kleine update, ik heb nu de papieren handleiding van zowel de kompakt als de terra, dus daar ben ik erg blij mee.
en een houder voor 4 (oplaadbare) penlites, maar op een of andere manier past hij nergens plat in het model dus moet ik wat verzinnen om het rechtop te monteren in de graupner wagen.
in eerste instantie deed de wagen het, en toen ineens niks meer, na lang zoeken kwam ik erachter dat een van de contacten in de houder niet goed was, schoongekrabt en hij deed het weer maar na kort rijden was de accu al weer leeg.
de 2e 7,2V accupack aan de robbe powerpeak lader gehangen mat accupack blijkt niet goed meer te zijn, dus waarschijnlijk opzoek naar in ieder geval een goede 7,2V accupack, NiMH ipv de huidige NiCD packs.
Het oude beestje doet het dus nog wel, nu opzoek naar stukjes oliebrons om busjes van te draaien en nog wat ander klein materiaal om alles weer in goede toestand te brengen want vrijwel overal zit speling op.
de servo voor de snelheid heeft niet genoeg uitslag naar links er rechts dus de regelaar haalt het einde niet, daar moet ik dus ook wat op verzinnen.
Al met al blij, en een gek nieuw project erbij gekregen, een mini drone, maar daar zit weer geen laad kabel bij en die wordt blijkbaar via usb geladen ?