Zondag 24 november 2013: 1:10 en 1:8 elektro Offroad INDOOR wedstrijd in de manege van 'Radje'

Haha daar ben ik niet zeker van. Nog nooit op een zandbaan gereden dus ik weet ook nog geen setups etc. Maar het lijkt mij wel leuk om mee te rijden. Wel eerst accu's bestellen;)

Banden voor de 1/8.. schaumacher spiral doen het altijd goed.. aka moto ( gaan ze testen hier volgende week in manege bak ) heb zelf ats met grof profiel.. alleen de naam weet ik even niet

De lijsten die ik heb van schaumacher.. praten ze over astro of grass.. niet echt over andere zaken..
Maar hier gebruiken ze de gele en dat gaat prima.. heb zelf de silver besteld en wil die ook eens testen.. eens kijken wat verschil is..

Voor de manege zoek je schoepen-of MX-stijlbanden de zachstste compound die je kan krijgen (ook i.v.m. temperatuur in de winter/herfst).
Maar niet te extreme schoepen (slingshot-achtigen).
De Proline Badlands, AKA Moto, Louise B-uldoze/B-pioneer, Medial Pro Pulsar bijvoorbeeld.

Wij komen ook uit Arnhem met zeker 3 wagen, en misschien wel 5. 2 1/8 en 3 sc zal me morgen inschrijven.

Vallen de sc en 1/8 buggy's in een groep. Ivm dat de 1/8 op 4 sel rijden en de sc 2 sel. Wij kunnen met sc en buggy komen, dus 3 of 5 wagens

Dat ligt aan het aantal aanmeldingen voor de SC's en 1/8 Buggy's; als er genoeg aanmeldingen zijn om verschillende heats te maken, worden het als aparte klasse gereden. Als de coureurs met 5 man (ofzo) in een eigen heat willen; dan is het geen probleem om te scheiden...

Alles is mogelijk; wij doen niet moeilijk!

Dat verhaal gaat helaas niet helemaal op Jaap.
Je kan namelijk aan de inschrijvingen niet zien of het gaat om een SC of om een 1/8 rijder.
Vraag me af hoe je dit dan op gaat lossen.

Daarom stelde ik de vraag ook het misschien handig om bij de inschrijving aan te laten geven. Me wat voor een auto of auto's ze rijden.
Ik en mijn maat zuiden zowel 1/8 als sc kunnen rijden en gies ook als hij zou komen haha.

Back