Zondag 24 november 2013: 1:10 en 1:8 elektro Offroad INDOOR wedstrijd in de manege van 'Radje'

Dat leek mij ook; behalve de 1/8 rijden alle andere klassen 3 kwalificaties en 3 finales van 7 minuten elk, de 1/8 klasse 3 kwalificaties en 3 finales van 10 minuten.

Ik denk dat we beginnen met 2 x 7 min training per klasse.... Want we hebben zoals het er nu uit ziet 6 heats, dus we hebben de tijd voor wat leuke dingen .... :)

Mij had het niet zo veel uitgemaakt. Maar je zou misschien ook een head voor truggy kunnen maken dan kunnen hun ook binnen rijden. Hoe meer zielen hoe meer vreugde

Is er nog iemand die banden nodig heeft voor deze race? Ik heb hier nog schumacher spirals yellow met aka soft inserts en tourex velgen wit.

Ik denk dat ik voor de zekerheid ook mijn Truggy meeneem !
Wat lijkt jullie het beste? gewoon met Truugy ook inschrijven? Zijn er meer?

Misschien een idee om een unlimed head te maken waar je alle wagens waar er maar 1 of twee van zij in kunnen. Dan kan iedereen rijden die een uitzonderlijke auto heeft.
Ik neem dan ook wel mijn 1/10 4 wd buggy mee.

Laatst bewerkt:
We hebben tot nu toe maar 1 4wd en dat is Arie maar rijd ook in de short mee en 2wd short kan wel bij 4wd in dat scheelt niet zoveel denk ik .

Ach ik zit op 190km enkele reis! Zal rond 7.00 uur weg moeten denk ik!
Ik ben wel van de partij. Moet er nog iemand meerijden?

Ik heb vandaag in een paardebak gereden! Welliswaar buiten, maar wat was het zwaar rijden. Komt ook door het natte zand natuurlijk. Buggy lag goed op de baan, dat wel. Wilde toch eens weten hoe het voelde. Mijn trigger was vaker vol open dan op een grasbaan zeg. Je wil sneller, maar dat gaat ie niet! Lol
Aparte tak van rijden zeg! Delen jullie ook die ervaring of kwam het door het natte zand?

grtz Ivar

Back