Explosief stijgende kosten zal best meevallen.
Lijkt mij dat in de SC klasse de prijzen niet zo hoog zijn om een truck in elkaar te zetten
Het regelement hoeft niet zo ingewikkeld te zijn. electronica vrij, zelf weten welke servo, motor en regelaar.
Een hongnor heb je voor 190€ en een regelaar/motor combinatie voor 150€
verders short course bandjes en een shortcourse kap. dat moet het gewoon zijn in grote lijnen. de buggy rijders bij het BNK zijn toch ook niet gebonden aan een bepaalt type regelaar of motor ??
Wat heeft bv een BNK of een NK meer te bieden dan bv de No Nitro of een RcRallycup, behalve dan een meer in aanzien klinkende kampioenstitel?
Het BNK heeft in zovere meer te bieden dan de rallycup of No-Nitro, er zijn dan al 80+ deelnemers die buggy rijden. Als er een dag word toegevoegd aan het BNK voor een SC klasse dan zullen er ongetwijfeld ook buggyrijders die een SC op de plank hebben staan ook een truck pakken en meerijden.
En het is tijdens de zomer. en gewoon op 1/10 banen ipv 1/8 banen
Lijkt mij dat in de SC klasse de prijzen niet zo hoog zijn om een truck in elkaar te zetten
Het regelement hoeft niet zo ingewikkeld te zijn. electronica vrij, zelf weten welke servo, motor en regelaar.
Een hongnor heb je voor 190€ en een regelaar/motor combinatie voor 150€
verders short course bandjes en een shortcourse kap. dat moet het gewoon zijn in grote lijnen. de buggy rijders bij het BNK zijn toch ook niet gebonden aan een bepaalt type regelaar of motor ??
Wat heeft bv een BNK of een NK meer te bieden dan bv de No Nitro of een RcRallycup, behalve dan een meer in aanzien klinkende kampioenstitel?
Het BNK heeft in zovere meer te bieden dan de rallycup of No-Nitro, er zijn dan al 80+ deelnemers die buggy rijden. Als er een dag word toegevoegd aan het BNK voor een SC klasse dan zullen er ongetwijfeld ook buggyrijders die een SC op de plank hebben staan ook een truck pakken en meerijden.
En het is tijdens de zomer. en gewoon op 1/10 banen ipv 1/8 banen