Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet of ik er al meer over mag zeggen, dus vandaar geen details, maar Xtreme is bezig met een serie upgrades voor de SP, waaronder een paar wat minder voor de hand liggende. Wanneer ik groen licht heb voor meer info, laat ik het zsm weten.
En de OEM akku's van Hobby King blijven het bij temperaturen van net onder nul ook prima doen. 5 minuten probleemloos met vaak bijna volgas, en nog genoeg power voor een nette landing.
Je houd het wel spannend, maar zo worden we mooi op de hoogte gebracht!!
Dus reserve onderdelen nog even wachten?
Ton
Hallo weet iemand of er buiten de canopy er ook fuselages te koop zijn voor de nine eagle solo pro ?
alvast dank
Je houd het wel spannend, maar zo worden we mooi op de hoogte gebracht!!
Dus reserve onderdelen nog even wachten?
Ton
Heb een gebruikte Solo Pro 1 gekocht en vanochtend even mee gevlogen. Het is de versie met koffer. Er zitten veel reserve-onderdelen bij, maar heb nog wel een nieuwe main-shaft nodig. Het ringetje onder de swashplate is weg, dus bij elke stevige landing schiet de shaft iets naar beneden, waardoor het grote tandwiel ook zakt en niet meer aangedreven wordt.
Het stabiel in de lucht houden lukt aardig nu ik er een aantal minuten mee gevlogen heb, maar moet wel steeds verder bijtrimmen. Ik zit voor een correctie naar rechts bijna op het maximum. Is er een manier om dit te resetten?
Het op een constante hoogte vliegen , zonder op en neer te jojo-en, valt trouwens niet mee. En verder: het is ontzettend leuk om mee te spelen!!![]()
In deze FAQ staat veel info: nine-eagles-solo-pro-faq-ook-geldig-voor-rebranded-helis-zoals-de-revell-proto-max-en-anderen
Meer "trimruimte" krijg je met subtrims. Naar rechts trimmen bedoel je de staart, of zijwaarts?
Zijwaarts en niet met de staart. Merk wel dat als ik met de staart naar links of rechts beweeg, dat de heli een grote cirkel vliegt, alsof hij ook voor of achteruit gaat.
Ben nu mijn landingsgestel aan het lijmen. Heb gelukkig nog een reserve liggen. Landingsgestel van Xtreme lijkt mij wel een verstandige upgrade![]()
Heb gisteren tijdens het lijmen van het onderstel gezien dat ik een RX-06 ontvanger heb.
Wel jammer dat de stekker voor het onderstel eraf geknipt is, zodat het onderstel er weer aangesoldeerd kon worden. Nu moet ik dus aan het solderen als Xtreme met het onderstel komt.
Dat is weer lekker handig. Komt waarschijnlijk omdat Nine Eagles de losse ontvangers met en zonder stekker levert. Zonder stekker is net weer iets goedkoper. Maar dan krijg je wel dit soort situaties. Ik zal eens informeren of die snoertjes ook los leverbaar zijn, kun je die er gewoon aan solderen, en als je een nieuwe setje skids wil plaatsen alleen inpluggen.
De afgelopen dagen was het pet met buiten vliegen, veel te veel gure oostenwind, maar toen ik net thuis kwam, windstil. Snel de koffer gepakt, en even een lipootje leeg gevlogen. Ging prima, ook al was het zeker een graad of 5 onder nul. Zelfs een keer in de sneeuw geland, al zakte de heli wel een stukje weg, en raakte de batterij bijna de sneeuw. Dus snel weer de lucht in, en verder wat rondjes vliegen, om na 5 minuten netjes te landen. Dus zelfs in de winter kun je nog naar buiten met deze heli, mits de omstandigheden goed zijn.
Verslaafd,hoe bedoel je?![]()
Haha, maar ben het wel bet je eens, zelf dan ook vaak m'n heli op de achterbank (skids in de gordel, gaat primaIk had het koffertje dit keer niet bij me in de auto, dus het gaat de goede kant op...
Maar met het Nederlandse weer moet je elke kans aangrijpen, anders moet je na een tijdje eerst de spinnenwebben van je heli afvegen als je weer een keer gaat vliegen.![]()
Heerlijk bij de kachel dwars door de kamer een paar accu's leeg vliegen mooier kan bijna niet met dit weer.
En als de wind even weg is in de tuin in de sneeuw.
Vervelend hoor!!
Ton