koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Heb me net aangemeld. Ik heb met mijn digi camera een mugshot gemaakt en 1:1 toegevoegd. Dit ging prima.

Foto was trouwens een jpeg en op de laagste resolutie.
 
Gelukt:D!!! Gisteren wilde de foto niet oploaden, maar nu wel.

Aangemeld voor een licentie. Kan ik ervaring opdoen voor 3 NK's.

Waarschijnlijk worden het Mach, Rucphen en Lelystad.

Ooooh, ik heb toch zo zin het het buitenseizoen....

Alleen Mach lijkt nu eerder op een schaatsbaan;)

Webcam

Halewijn
 
They should be at the same angle as the upper arms, that would be the ideal position. How is the servo mounted and which servo saver are you using Phil? Place a picture please!
 
i have my 1:12th servo in , was planning to use my fast savox from my TC but it was too big for the servo mounts

I am using a Kimborough small servo servo

423396_10150540730802921_626432920_9099306_1574757653_a.jpg


395787_10150540731047921_626432920_9099307_59073653_n.jpg


427244_10150540731272921_626432920_9099308_1798024001_n.jpg
 
That is correct Phil. These tie rods are 57mm. and are for a wide 235mm car. If you drive is 200mm you should take tie rods of 51mm. Also, it would be better to use a full size or low profile servo with a medium (black) servo saver. These are stronger than a 12th scale servo...

Mounting the servo flat is no problem, I run a flat servo for years and it works fine!!!
 
Laatst bewerkt:
Zet die carbon strip op de servo saver aan de andere kant, die is zo niet goed gemonteerd.

Je hebt ook niet alle rijhoogte spacers nodig dus haal er 1 of twee weg.

Zo te zien heb je twee schroeven per servo paaltje gebruikt? Zo ja gebruik er 1 schroef per servo paaltje en plaats de servo paaltjes meer naar achteren. Dus de voorste schroef in het achterste gaatje. Met een 1/12 servo zou dat geen probleem moeten zijn. Anders even een paar shims gebruiken om de servo verder naar achteren te plaatsen.



Tevens de accu niet in het midden leggen maar offset naar rechts en plaats de regelaar aan de linkerzijde voor een betere gewichtsverdeling.

edit:
Je hebt nu alle castershims naar voren. Zet de castershims 1 voor en 1 achter de caster blok OF alle twee shims naar achteren. Twee shims aan de voorkant is niet te rijden want met 10 graden blokken krijg je negatieve caster bij inveren en dat wil je niet.
 
Laatst bewerkt:
Well i am getting there

Painting the body after wiring the speedo up

need the shorter turnbuckles and i am set for the set up and some training

430215_10150540860337921_626432920_9099758_1081106820_a.jpg


431133_10150540860597921_626432920_9099759_567165207_n.jpg


429778_10150540860867921_626432920_9099761_1283196703_n.jpg


419647_10150540861232921_626432920_9099763_1276212579_n.jpg


will re-plan the speedo/reciever placement but it is late now and i am tired ;-)
 
Back
Top