Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!
Volgens mij reden we vorig jaar in de Pro10 ook volgens de NOMAC regelementen tijdens de Benelux+ dus dat zal wel goed komen Haal. Doe je mee aan de Benelux+ ? Is wel gaaf hoor!
Maak je maar niet druk Halewijn, de Benelux+ wordt gewoon volgens NOMAC gereden aangezien we tijdens de eerste Benelux+ twee jaar geleden er met dezelfde rijders die het NOMAC regelement opgesteld hebben ervoor gezorgd hebben dat er daar ook Pro10 gereden kon worden. Die regelementen zijn dus ook op de Benelux+ doorgevoerd en zijn nog steeds van kracht. Dat er een EFRA lijst linkje bij staat is denk ik gewoon gemak geweest van degene die de PDF flyer heeft gemaakt. Het staat namelijk bij elke klasse zo. Kijk maar naar de 13.5 TC Stock klasse die ook volgens NOMAC gereden wordt.
Als we alleen de accu's mogen rijden die op die lijst staan dan kan ik thuis blijven aangezien ik saddlepacks rij en deze niet op die lijst staan waar ze een linkje van hebben geplaatst. .
Net als vorig jaar zullen er ook best rijders zijn die 2x 1/12 1s lipo's gebruiken en die staan er ook niet op.
Het lijkt me meer zoals joost het al aangaf. Ik zou me er iig geen zorgen over maken.
Ik denk dan dat meerdere mensen deze problemen hebben Alex
Niet al te zwaar aan tillen.
Als er vorig jaar niet moeilijk over gedaan is zullen ze dit in 2012 ook niet gaan doen.
Indien wel, dan ben ik bang dat er de betreffende racedag niet veel rijders overblijven.
Ben er ook weer zeer tevreden over en uiteraard gaan er ook weer een hoop credits naar Oscar voor het goede freeswerk. Alles paste weer perfect in elkaar...
De as is uitgeshimmed zodat de clamp-hub vrij loopt van de podplate. De achterwielen vallen nu netjes binnen de Nissan body. De rearpod zou iets breder kunnen zijn dan de jouwe alleen valt het op dat bij de IRS podplates aan de linkerzijde de ride-height adjuster best diep in de podplate valt.
Geeft weer wat om over na de denken voor de '13 versie haha... Wellicht wordt dat een "black edition". We gaan het zien. Alles loopt goed en mooi vrij dus voorlopig blijft het zo aan de achterzijde...
De volgende opties worden de zijdempers lager monteren en een upgrade aan de voorophanging...
ok, dus aan de linkerzijde wordt bij jou de as beter ondersteund dan bij die van mij aangezien de banden bij jou wat dichter bij de lagers zitten. Lijkt me heel positief.
235mm is ook niet alles want dan lopen de banden aan tegen de kap zoals bij die van mij dus lol. Iets van 230mm is mooi.
ik heb enkel tapijt ervaring met m'n F1 (Tamiya met Tamiya foam), maar er staan in België ook nog een paar buitencircuits op de Tamiya-kalender (+ de België-Nederland te Rucphen)
Is het de gewoonte om de banden ook te smeren voor asfalt ?
Heb vroeger nog zoiets gelezen, maar vindt het niet meer terug (JTG icm zonnecrème oid...)
Er is 1 gelegenheidscircuit (parking met ruwe laag), de andere zijn echte onroad buitenpistes
@John....Ligt er aan of jullie daar verplicht zijn om met Tamiya foam te rijden.
In de Dutch Tamiya Challenge mogen wij met rubber en foam rijden,maakt niet uit welk merk.
Ik rij zelf bv met GP-speed tires en vind deze goed grip hebben en ook redelijk netjes slijten.
Voor gebruik ik 40 of 45SH en achter 30SH.
Dit op een F104W Pro met de Tamiya Formula tuned motor.
Ik zelf smeer niet met deze banden combinatie maar heb bij de laatste DTC(in Lelystad) wel mensen zien smeren.
Dit alleen met smeer middel en niet met zonnebrand.
Andere merken die gebruikt worden zijn Xceed en sommige gebruiken ook 1:12 foams die in meer dan genoeg shores te leveren zijn.