26 mei 2013 : Truggy Masters wedstrijd 3 - RC de Fivelcrossers

Denk dat het Van der Valk Hotel Zuidbroek is.
Kurt weet het exact, hij heeft gereserveerd.

Het is in elk geval niet één of ander obscuur hotel ;).

Of net het tegenovergestelde, krijg je als je 1, 2 en 3 staat met 1 team (het zijn dan ook nog alle 3 belgen ook) in de tussenstand lol.

Nog 10 dagen...we zijn aan het aftellen :)
Schrijf je snel in voor de gezelligste race klasse van de Benelux!
Ook voor beginners, rookie klasse is speciaal voor onervaren wedstrijdrijders.

Ja ik kijk er ook naar uit, vorig jaar vond ik het circuit er geweldig uitzien!!!
Had toen nog geen truggy lol, dit jaar eens gas geven daar! Lijkt beetje met de jumps op Mol, moet me goed liggen :p

Daarmee dat het vorig jaar zo goed ging daar bij mij (totdat er een aandrijfas stuk ging dan toch...).
Is een leuk circuit dat hard glibbert bij de minste vochtigheid, dan vooral de secties met de rode kunstgrasmatten.
Hoop vooral terug zoveel plezier en lekker eten te hebben als vorig jaar :D.

Dit weekend de rest van de truggy eens onder handen nemen en de lagers achteraan nog vervangen. De voorkant blinkt reeds weer als nieuw (de helft is ook nieuw :cool:).

Zou tijd worden met de wedstrijd in het vooruitzicht lol

En dan kan je de buggy opnieuw beginnen, zo blijven we wel bezig eh lol...

Heb mijn Alpha motor ook weer klaar voor de wedstrijd, nu nog kijken of het lukt om de wedstrijd te rijden aangezien ik in mijn examens zit.

Het lijkt me wel een ongelofelijk mooie baan!

Goh, kan met 2 wagens het onderhoud nog bijhouden. Zag er een beetje tegenop na bomb, daarmee dat hij nog niet gereed is lol. Komt snel verandering in.

Appingedam is een leuk circuit Ricardo, lekker snel ook :p.

Ik mag er 7 onderhouden...gelukkig rij ik er maar 1 per keer anders zou het niet te doen zijn.
En 3 of 4 ervan worden niet zo vaak gebruikt (zeg maar bijna nooit).

Enne Appingedam, alleen maar goede herinneringen aan...enige nadeel is 6.00 vertrekken maar dat heb ik er wel voor over.

Ik hoop dat het weer nog wat gaat veranderen, want zoals het er nu voorziet... Om te janken. Eind Mei en dan zulke weersvoorspellingen.

Even afwachten tot we echt in de buurt van het weekend zitten, zo ver vooraf is het toch altijd onzeker hoe nauwkeurig de voorspelling is. En als het een natte baan geeft kunnen we eindelijk de Twisters goed testen ;)

Back