Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ze gingen ook hard in Appingedam.
Ik had last van Sander Nijborg, een thuisrijder. We gingen zowat gelijk op tot na mijn 2de pitstop. Ik was gecontroleerd aan het rijden omdat ik ervanuit ging dat Sander ook nog zou pitten. Niet dus lol.
Ik kwam wel snel dichterbij op het einde maar als Sander geen fout (uiteindelijk 2) had gemaakt was ik daar nietmeer bijgeraakt. Jammer voor Sander, finale rijden op je thuisbaan is altijd leuk. Was lekker spannend tot de laatste ronde.
Wat opvalt is dat Mario Koolmees weeral maar 2s trager was over een finaletijd van 20 minuten. Wel ermee rekening houdend dat een ronde niet geteld is bij hem. We rijden altijd ongeveer bij elkaar in de buurt qua tijden.
Na Q3 had ik een smile dat ik je eindelijk te pakken had, maar na de 1/2 finale baalde ik goed dat die ronde niet geteld was.
Overigens denk ik dat Ronny op de AKA's wel sneller is dan mij, ik reed in de halve finale op AKA en Ronny op Twisters. Voor mijn gevoel ben jij sneller op de AKA's.