26 mei 2013 : Truggy Masters wedstrijd 3 - RC de Fivelcrossers

Ja, Ricardo die zijn overdekt met stroom.
Maar ik vraag me wel af of er plek genoeg ik voor iedereen.
Ik neem aan dat de speedhouse mensen in hun eigen tentje zitten?

Ja daarom wilde ik dat even weten. Er zijn nu 30 inschrijvingen, er zijn toch 30 sleutelplaatsen?

Als iedereen normaal gaat staan, moet dat lukken. Maar sommige hebben twee plekken nodig..
Dat was vorig jaar ook zo.

tis heel simpel wil je kunnen sleutelen moet je er rond 8 uur zijn.

Word alvast een regen setup erop schoeven denk ik. Zaterdag maar ff testen.

Ik hoop dat die Twisters goed werken want mijn LRP SS zijn dood.

Wat verander je dan kevin als je naar een regen setup switch ?

Zachtere stabies en shocks, om eens mee te beginnen.

zachtere compound banden, zo zacht mogelijk.

Beetje water bij de brandstof om de motor aan de regen te laten wennen.

Die laatste doet het hem vaak, rijd stukken lekkerder, zo tevreden motor.

Word alvast een regen setup erop schoeven denk ik. Zaterdag maar ff testen.

Ik hoop dat die Twisters goed werken want mijn LRP SS zijn dood.

Kevin ik zie jou nog niet op de inschrijflijst staan...wellicht dat je dit vergeten bent?

Verder...we willen graag horen welke rijders een hotel/overnachting geboekt hebben en of zij dit eventueel kunnen annuleren/uitstellen. I.v.m. de slechte voorspellingen overwegen we (indien dit voor de club mogelijk is) om de wedstrijd 2 weken uit te stellen.

Waarom? Dan heb ik geen vrij!!

Omdat de kans groot is dat het pijpenstelen regent.
De opkomst is al beperkt en met regenweer gaat dit nog beperkter zijn. Het kan ook nooit de bedoeling zijn dat de club/organisatie hun broek eraan scheurt.

Dat je niet kan meedoen omdat je geen vrij hebt is uiteraard zeer jammer.

Is te begrijpen natuurlijk dat ze dit willen doen.
De voorspellingen geven heel tegenstrijdige berichten weer, een zegt relatief droog en de ander geeft regen.

Binnen 2 weken is het weekend van 8-9 juni zeker? Dan zal ik er ook niet bij zijn, ben dan zelf een weekendje weg met het gezin.

Ik denk dat het voor de rijders nog vervelender is wanneer we allemaal klaar staan voor een wedstrijd en die ter plaatse afgelast wordt. We proberen dat uiteraard te voorkomen, maar we kunnen natuurlijk niet met iedereen rekening houden. We proberen zoveel mogelijk rijders tevreden te stellen.

Ik denk dat het voor de rijders nog vervelender is wanneer we allemaal klaar staan voor een wedstrijd en die ter plaatse afgelast wordt. We proberen dat uiteraard te voorkomen, maar we kunnen natuurlijk niet met iedereen rekening houden. We proberen zoveel mogelijk rijders tevreden te stellen.

Inderdaad, meer als 300 km sochtends rijden en dan horen dat ik weer terug naar huis kan word ik niet zo vrolijk van,zeker niet aangezien ik dit dagje 'even snel' tussen me examens doe, dus ik vind het heel netjes van de organisatie dat ze over een oplossingen nadenken.

Uiteraard snap ik jou ook Peter, maar jij heb er ook niets aan als je er zondag komt en je kan niet rijden?

Voor Peter is het anders, die is pakweg 15min onderweg naar de baan. Als je dan moet terugdraaien omwille van het weer is dit niet zo erg.

Er zijn veel mensen die +300km moeten afleggen, op hotel gaan etc... Dan is het natuurlijk zonde als ze zondagmorgen de wedstrijd stop zetten.

Nu zijn de voorspellingen voor het weekend volgens buienradar.nl niet zo heel slecht, al is de ondergrond in Appingedam nu niet geweldig als het nat is :)

Iedereen tevreden houden gaat uiteraard nooit. Beter een beslissing op voorhand dan een verloop zoals EE vorig jaar (wordt er nog steeds pissed van als ik er aan denk lol).

Friesland verplaatst naar Helmond kan je alleen goed noemen.
Samen met de buggycup levert heel veel volk op (al rommelt het bij de buggycup ook lol) en als je de 2 klassementen rijdt is dit niet te doen. Buggy - en truggycup moeten om die reden alleen al gescheiden blijven.

Back