Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ze overlappen idd niet. Een zo laag mogelijk kanaal zou in theorie het beste ontvangs moeten hebben met de juiste antenne natuurlijk.Overlap is er volgens mij niet. Ik merkte wel dat wanneer Lennie zijn vTX aanzette dat ik even kleine storing zag en daarna weer wegtrok.
Daarom onderstaand een lijstje van Foxtech en Immersion channels die we voor een eventueel bord kunnen gebruiken. Oplopend in mhz. Kan iemand bevestigen dat dit de juiste Immersion channels zijn. Heb deze overgenomen van Lennie zijn set-up.
CH4 5645 MHz Foxtech
CH3 5665 MHz Foxtech
CH2 5685 MHz Foxtech
CH1 5705 MHz Foxtech
CH1 5740 Mhz Immersion
CH2 5760 Mhz Immersion
CH3 5780 Mhz Immersion
CH4 5800 Mhz Immersion
CH5 5820 Mhz Immersion
CH6 5840 Mhz Immersion
CH7 5860 Mhz Immersion
CH5 5885 MHz Foxtech
CH6 5905 MHz Foxtech
CH7 5925 MHz Foxtech
CH8 5945 MHz Foxtech
@Markoez, miscchien slim om de openings post aan te passen omtrent vTX channels.
Ik vlieg op FOXTECH CHANNEL 8, 5945mhz en Lennie op IMMERSION CHANNEL 3 5780 Mhz.
Meteorologen rekenen op terugkeer winter
Het lijkt erop dat de winter in het weekeinde terugkeert. Een krachtige en zeer koude wind uit het oosten en noordoosten trekt dan het land binnen, verwacht Weerplaza.
Ook Weeronline verwacht dat Nederland in het weekeinde met winterweer te maken krijgt.
De ijskoude lucht ligt nu nog boven de Noordpool, maar trekt de komende dagen Scandinavië binnen. In de loop van het weekeinde is Nederland aan de beurt. Zaterdag is het nog 10 graden in Limburg, maar in het noorden wordt het zo'n 3 of 4 graden.
In de nacht van zaterdag op zondag vriest het en zondagmiddag komt het kwik in grote delen van het land nauwelijks boven het vriespunt uit. De kou-inval kan gepaard gaan met natte sneeuw of gewone sneeuw