Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beetje vroeg opgestaan zo rond 5 uur om de buitenste vleugel delen te plakken.
En moet zeggen dat ging lekker vlot.
Bekijk bijlage 544560
Slaap alleen wanneer nodig en anders tekenen en bouwenTon, slaap jij nog wel eens? Pfffff lijkt wel productiewerk dat bouwen van/bij jou[emoji16]
Nu zo gemeten 1.24m.Wat voor span is deze Ton?
O mooi gaan we samen naar de A1 topic en eerdaags lekker zweven met die kleine rakkers
Joehoe, hier is er eentje hoor.
Ja leuk model he en zeker een mooie kandidaat en denk ook een mooie voor op RC-group.
Kijk vaak op RC-goup bij de theme build en ziet ernaar uit dat ze daar nu Aeromodeller gaan pakken als thema.
https://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?4361159-Vote-for-the-2nd-half-2023-Build-Theme
Bij de vorige thema's leuke modellen voorbij zien komen en denk dat ik daar aan mee ga doen als het Aeromodeller gaat worden.
Even een waarschuwing dat als je met A3 of A4 een tekening samen gaat stellen, je goed moet blijven controleren of het klopt.
Dat moet je natuurlijk ook doen als je de tekening op 1 vel laat afdrukken.
Ja dat kan altijd nog, voor mij is het meer dat als hier verder niemand gaat bouwen en geen reactie komen, ik overstap naar RCGroup.We kunnen aanmelden, het is aeromedeller (en zelfs nog iets meer ) geworden.
Oja dat is zeker niet te duur waar laat je dat doen ik zit niet dicht bij een print service in de buurt en doorfix is naar Rotterdam verhuisd.Tot nu toe heb ik alle plannen op A4 afgedrukt en knippen en plakken tot 1 groot geheel. Dit gaat niet altijd vlot, er zitten foutjes in verschillende pagina's. Kortom het kan beter.
De bouw van de quest neem ik heel ernstig dus ik trok vandaag met mijn usb stick naar de dichtste planafdruk service.
Op de usb stick stond het plan van de quest en nog 1 ander plan met bijhorende pagina met alle formers, ribben,....Onder mijn arm had ik nog een plan dat ik graag wou laten inscannen.
Ik liet de plannen elk 2 keer afdrukken dus alles samen 6 vellen.
Het plan ging door de scanner en kwam op de usb stick en voor de zekerheid ook in de mailbox.
Dat is dan alles samen 13.95€Voor de zekerheid nog eens gevraag als ik het goed begrepen heb. Jawel 13.95€ met het papiertje met de details erbij.
1 afdruk van het quest plan kost 1.79€.
Vanaf nu druk ik geen plannen meer af op A4.![]()
Oja dat is zeker niet te duur waar laat je dat doen ik zit niet dicht bij een print service in de buurt en doorfix is naar Rotterdam verhuisd.
Zit op werk wel naast een printer en die heeft A3 en om ervoor te zorgen dat de inkt niet opdroogt maak ik er zo af en toe gebruik van.
Natuurlijk wel aan de bas gevraagd of het mag en dat is geen probleem, vinden het soms wel vreemd dat het papier zo snel op is![]()