Ik ook tijdens het voorlezen van de Jip & Janneke.
Ok.
Nja, als er veel mensen die ESC hebben is het logisch dat je meer problemen hoort. Maar de V3 doet het goed over het algemeen...
Proof?
Proof?
Is ook (zei ik hier ook al ergens), maar dan nog hoor ik te veel over de MMM.
Wil je overal proof voor?

Ga maar eens Googlen o.i.d., zal je genoeg vinden. Oh, en laatst nog een leuk filmpje gezien: een gloednieuwe MMM die na 2 meter al ging branden.
@Nard:
"@ Byte, omdat het goede regelaars zijn? Ik heb nog niets opgebrand, alleen shock schade. Was met mijn laatste en grootste jump op de RC8Te."
Je gaat toch niet zeggen dat je RC8Te grotere jumps dan mijn Rustler met Quark heeft gemaakt, ofwel?
"@ Byte, 50/50 inderdaad. Vergeet niet dat de ESC 08/2008 de fabriek heeft verlaten dus bijna 2 jaar ''gebruikt'' is. Je regelaars doen het nog omdat je te weinig rijd Pat

"
Ik rij er niet zoveel als jou mee; klopt. Máár, (jaja, daar komt ie weer) ik wil niet weten welk "bouwjaar" mijn Quarks hebben, zal allemaal wel 2006 en jonger zijn gok ik zo. (En imo doen ze het beter dan de MMM's, ook al zijn ze nieuwer) Daarbij komt er ook nog eens bij dat ik ze tamelijk mishandel: 4PK (3000Watt) is niet al te weinig dacht ik zo?
"@ Byte, zoals ik zei. Je hoort veel slechte verhalen omdat ze als broodjes over de toonbank gaan. M.b.t. smooth, mijn MMM op de Neu is heel smooth, de MMM op Castle niet. Mijn MM op de STe is ook super smooth (wordt ok vaak gebruikt in Crawlers). Mijn Quark op de STe was ook redelijk smooth (net iets minder dan de MM) de Quark op mijn RC18T was ook smooth (volgens mij)"
Ik heb toch ooit eens uitgerekend hoeveel "failures" er waren bij de MMM's, ik weet nog dat dat een heleboel % waren.
Kan aan de instellingen liggen, dunno? Mijn CC stuff was iig nooit zo smooth als mn Quarks, wat ik er ook instelde.