6 x 4 APC trekt 28 amp op 3 cellen; maakt van je Minimag een raketsjoerd zei:ok,
op rc technics staat max een 7x4 maar niet met hoeveel cellen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
6 x 4 APC trekt 28 amp op 3 cellen; maakt van je Minimag een raketsjoerd zei:ok,
op rc technics staat max een 7x4 maar niet met hoeveel cellen.
sjoerd zei::lol:
het kan dus wel ?
en halfgas vliegen kan ook nog..![]()
maar als er standaart z`n gunthertje bij zit moet een 6x4 ook wel kunnen met die 4W dacht ik net
alleen net iets meer power :lol:
heeft iemand al eens een 4W ingebouwd ?![]()
Mace zei:Zo ZamBeZi, Ik heb alles binnen.
Nu was ik dus gisteravond al begonnen met het lossnijden van mijn motormount (wat inderdaad heeeel simpel ging).
En nu zit ik met twee kleine vraagjes...
1. Hoe krijg jij die kabels mooi naar achter, want bij mij past de Roxxy keurig op de bestaande mount alleen...stoten dan de kabel tegen de onderzijde aan.
2. Hoe sluit je die drie kabels aan op de regelaar (roxxy zwart, rood, blauw --> regelaar (HImodel) 3x blauw).
Alvast bedankt voor de hulp.
Mace
Wartexx zei:maar een nieuwe moter in mijn minimag gezet, een 300wat magic torque van simprop, nu kan ik prophangen met de minimag 8Ogaat nog makkelijker dan met de extra, want die kiept telkens af
![]()
ik zit eraan te denken om misschien over een tijde nóg een minimag te halen en daar een bradstof motor in knustelen ...
dit zou wel moeten lukken lijkt mij ? de ontvanger accu goed ver achterin...
zou een os 10la genoeg zijn of beter een 15la ?
of is dit weer te lomp?
de 10la wegt 119 gram en 1.76cc en de 15la weegt 138 gram en 2.49cc
en een 60ml tankje.. ?
wat denken jullie ?
gr sjoerd