Algemeen Savage Topic

• Topicstarter Topicstarter Mattijn
  • Startdatum Startdatum
als je wielhexen versleten zijn loopt je wiel er af.

zet de auto eens op z'n achterwielen.
hou een voorwiel vast en probeer het andere voorwiel te draaien (MET BELEID NATUURLIJK)

en laat maar eens horen wat er dan gebeurt

Niet als de wielmoer goed vast zit, maar hij heeft nieuwe velgen dus dat zal het probleem ook niet zijn.

die wielmoer kun je met grof geweld vast zetten maar als je hexen gaar zijn loopt die er toch af.
maar zoals je zelf al zegt zal dat het probleem niet zijn.

shocks

nou heb de integy msr4 maar gekocht.

kon niet echt een duidelijke verschil/kwaliteit vinden.

heb alleen wel net gelezen dat de integy shocks wel is willen buigen:(

heb voor 100 dollar deze gekocht als alles goed is ,is hij dinsdag binnen.

T7038PURPLE.jpg

Danny, volgens mij rij jij wat te vaak tegen paaltjes.. de inbussies van mijn diffs zitten namelijk ECHT niet bij de afdichtingen rond de demperstangen.....

Ghegheghe... Beter opletten Anko , ging over de Integy MSR4's van Ronald BMW en het lekken daarvan ;)

De versnellingsbak is alweer oud nieuws ......

als je wielhexen versleten zijn loopt je wiel er af.

zet de auto eens op z'n achterwielen.
hou een voorwiel vast en probeer het andere voorwiel te draaien (MET BELEID NATUURLIJK)

en laat maar eens horen wat er dan gebeurt

Heb gedaan wat je zei, en ik kan het ene wiel gewoon draaien, ook draait de remschijf gewoon mee, zo in de versnellingsbak :confused:

Ik zie hier 3 posts, eerste 2 van jou, eerste over de centerassen, en de inbusjes, dan ineens over afdichtingen.. klopt iets niet met de layout denk?

nou heb de integy msr4 maar gekocht.

kon niet echt een duidelijke verschil/kwaliteit vinden.

heb alleen wel net gelezen dat de integy shocks wel is willen buigen:(

heb voor 100 dollar deze gekocht als alles goed is ,is hij dinsdag binnen.

T7038PURPLE.jpg

zij die niet voor de E-savage?!! die zijn iets korter..
waar heb je die gekocht? integy durft ook nog wel eens te lekken

nee heb ze op ebay gloednieuw gekocht.

waar schijnen ze te lekken dan?

mvg ronald

Denk bij jouw pc ;)

maar nu zie je ze wel als het goed is .... Of je moet de bewuste personen op de negeerlijst hebben staan .....

als je gedaan hebt wat ik zei met de achterwielen op de grond en zo dan mogen je voorwielen niet slippen.
of je achterwielen beginnen mee te draaien of je hoort een heel naar geluid.
draaien je achterwielen mee dan is je diff ok.
hoor je een rot geluid dan weet je het zelf ook wel lijkt mij.
dat je center dogbone mee draait is op zich een goed teken want dan is je haakse overbrenging (weet niet hoe ik het anders moet noemen) nog goed maar zijn de tandwielen in het diffhuis naar z'n grootje.
mocht je nog de plastic uitvoering hebben KAN het zijn dat dit ook veel geleden heeft en dat daardoor de diff tandwielen niet meer goed op elkaar aansluiten

Heb gekeken, maar niks mee aan de hand..

ik ga nog eens kijken naar de versnellingsbak zelf, misschien heb ik ergens overheen gekeken :p

Back