Associated SC10 RS 2wd Topic

• Topicstarter Topicstarter JelcoGhysels
  • Startdatum Startdatum
Als het forumbeheer dan toch ingrijpt, sluit dan dit topic.....Want een beetje ervaren forumlid voelt hier een relletje aankomen....

En daarnaast is dit het tweede Asso SC10 2wd topic;) sc10-topic-5

Laatst bewerkt door een moderator:
@JelcoGhysels

Als je de auto tot in Gent krijgt wil ik er wel naar kijken voor jou, laat je niet oplichten door die hollanders hier.
stuur pb of mail

Grts

Ik zeg op 2dehands dat hij werkt ja ! maar dat is omdat ik hem in de vakantie ga repareren !

@JelcoGhysels

Als je de auto tot in Gent krijgt wil ik er wel naar kijken voor jou, laat je niet oplichten door die hollanders hier.
stuur pb of mail

Grts

Belg, Waal, Brabo, Limbo of Hollander...
Er komt weer "Modelbouw Spirit" in dit topic:p

Belg, Waal, Brabo, Limbo of Hollander...
Er komt weer "Modelbouw Spirit" in dit topic:p

Ik heb speciaal voor u eens de gearbox opengevezen en ik zie het probleem het midenste tandwiel is bot, toch voor 80% Maar dat is niet moeilijk het is gewoon van plastic, waar koop ik een ander liefst aluminium ofzo dat het niet meer zo snel breekt etc

MVG

komt 1 dollar bij, ik heb een jaar met dat tandwiel gereden en is nog als nieuw trouwens, de plastic versie

Toon eens een foto, niet normaal dat het zo snel bot is. In onze buggy's rijden we daar een volledig seizoen mee zonder problemen. Alu zou ik zeker NIET doen!!!

Toon eens een foto, niet normaal dat het zo snel bot is. In onze buggy's rijden we daar een volledig seizoen mee zonder problemen. Alu zou ik zeker NIET doen!!!

ik denk dat bij hem de slipper gewoon te vast staat

Waarom geen alu ?

Ik trek vrijveel whielies en ik heb me laten wijsmaken dat het daardoor is,

MVG

nee er is een poging gemaakt je wijs te maken dat doordat je wheelies trekt je slipper te vast staat wat weer tandwielen kost. helaas leef je in een andere dimensie waardoor je maar fragmenten leest van wat je tot in den treure wordt uitgelegd.

en als cooper zegt dat je iets niet moet doen doe je het niet

Ik heb speciaal voor u eens de gearbox opengevezen en ik zie het probleem het midenste tandwiel is bot, toch voor 80% Maar dat is niet moeilijk het is gewoon van plastic, waar koop ik een ander liefst aluminium ofzo dat het niet meer zo snel breekt etc

MVG
`

Speciaal voor mij??? Ik voel me vereerd:confused: Maar ben blij dat je het gegeven advies eindelijk opgevolgt hebt...En! je de oorzaak gevonden hebt van het probleem...

Dacht trouwens dat je in een eerdere post beweerde dat je de gearbox al eens open had gemaakt...Maar dat terzijde:rolleyes: Edit: post #49

Laatst bewerkt:
`

Speciaal voor mij??? Ik voel me vereerd:confused: Maar ben blij dat je het gegeven advies eindelijk opgevolgt hebt...En! je de oorzaak gevonden hebt van het probleem...

Dacht trouwens dat je in een eerdere post beweerde dat je de gearbox al eens open had gemaakt...Maar dat terzijde:rolleyes: Edit: post #49

Ik had de wagen al eens ontmanteld tot op de gearbox ( de gearbox zelf niet ) Ik dacht dat ik het nooit meer ineen ging krijgen maar kon mij gisteren niet meer houden en heb het toch gedaan. Maar waarom geen stalen tandwiel ?

MVG

Back