Associated SC10 RS 2wd Topic

• Topicstarter Topicstarter JelcoGhysels
  • Startdatum Startdatum
ik heb nu een ander probleem, mijn auto heeft te weinig vermogen hij gaat max 5 per uur en rijd niet meer achteruit en als ik vertrek schokt en kraakt het wat, ik heb zoiets al gegad met een andere rc auto maar zo erg niet en ik heb het toen opgelost door de gele kabel van mijn motor terug op mijn regelaar aan te sluiten ! Wat moet ik doen ?

motorkabels nakijken
sensor kabel indien aanwezig nakijken

of goede foto's nemen en hier aan ons vragen

Hey,

Morgen ga ik bij een andere rc rijder met een SC en ik ga kijken of mijn regelaar of motor kapot is en dan laat ik jullie verder iets weten !

Fijn dat er toch mensen zijn die me helpen,

grz

Doe nou niet alsof je hier niet geholpen wordt, dat werd je dus wel.
Maar je volgde de gegeven raad niet op, dus heb je hier heel wat mensen op zn teentjes getrapt, en gaan zij (ik dus ook) jou voor de gek houden (beter als voor de trein toch?).
Heel normaal toch.

Fijn dat er mensen zijn die je even op weg helpen... Hopelijk komen jullie achter het probleem.... Zoniet dan lezen we hier vast wel weer 6 pagina's ellende:rolleyes:

Doe nou niet alsof je hier niet geholpen wordt, dat werd je dus wel.
Maar je volgde de gegeven raad niet op, dus heb je hier heel wat mensen op zn teentjes getrapt, en gaan zij (ik dus ook) jou voor de gek houden (beter als voor de trein toch?).
Heel normaal toch.

+1..juist

Edit: We hoeven niet te reageren op je vragen, maar doen het wel... Waarom? Om je te helpen...

Laatst bewerkt:
:nooo::nooo:

Te koop aanbieden doe je in het juiste topic , maarja das voor jouw moeilijk , doe eens je best.

ga ik zeker doen, maar eerst moet mijn auto gaan :D en moet ik nog foto's van de chassis maken

mvg

Nu ben ik het 100% zeker, het is mijn regelaar !

Hij geeft gewoon te weinig stroom door denk ik wat moet ik nu doen ? Ik dacht om hem terug te sturen onder garantie wand ja, ik heb hem van 30 september

MVG

Ga naar de winkel waar je hem kocht.

Ik heb ze gemaild en ze zeggen dat ik contact moet opnemen met de dienst na verkoop thunder tiger, ik heb ze net gemaild etc ! Normaal zou dit toch onder garantie moeten vallen niet ?

MVG

Back