Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
[mod]
Niet nodig[/mod]
@JelcoGhysels
Als je de auto tot in Gent krijgt wil ik er wel naar kijken voor jou, laat je niet oplichten door die hollanders hier.
stuur pb of mail
Grts
@JelcoGhysels
Als je de auto tot in Gent krijgt wil ik er wel naar kijken voor jou, laat je niet oplichten door die hollanders hier.
stuur pb of mail
Grts
Belg, Waal, Brabo, Limbo of Hollander...
Er komt weer "Modelbouw Spirit" in dit topic![]()
Hier
Search Results : LiquidRC.com , No Bull world wide shipping
Heb je em binnen een dag of 4.
Bij jouw modelbouwwinkel zullen ze em moeten bestellen, duurt ook wel effe.
Toon eens een foto, niet normaal dat het zo snel bot is. In onze buggy's rijden we daar een volledig seizoen mee zonder problemen. Alu zou ik zeker NIET doen!!!
Toon eens een foto, niet normaal dat het zo snel bot is. In onze buggy's rijden we daar een volledig seizoen mee zonder problemen. Alu zou ik zeker NIET doen!!!
`Ik heb speciaal voor u eens de gearbox opengevezen en ik zie het probleem het midenste tandwiel is bot, toch voor 80% Maar dat is niet moeilijk het is gewoon van plastic, waar koop ik een ander liefst aluminium ofzo dat het niet meer zo snel breekt etc
MVG
`
Speciaal voor mij??? Ik voel me vereerdMaar ben blij dat je het gegeven advies eindelijk opgevolgt hebt...En! je de oorzaak gevonden hebt van het probleem...
Dacht trouwens dat je in een eerdere post beweerde dat je de gearbox al eens open had gemaakt...Maar dat terzijdeEdit: post #49