Associated SC10 RS 2wd Topic

• Topicstarter Topicstarter JelcoGhysels
  • Startdatum Startdatum
Nee, die hebben er 1 voor 284,95 te koop, maar let op, dat is niet de RS versie, maar de gewone RTR!!!
EDIT, ik zie nou dat ze de RS voor 289 hebben, scherp opgemerkt.

Voor 300euro mag je de mijne kopen lager ga ik niet, wand ik heb al 90euro verlies

Als ik er 1 zou willen kopen, kocht ik toch de kit-versie.
Kan je em zelf in mekaar zetten, weet je ook meteen hoe alles in mekaar zit, en ik zou mn eigen ontvanger en motor/esc kunnen inbouwen.

bij nader inzien en wat gekraak in me hoofd doe ik het toch maar niet.

ik was me kever kap vergeten,die is goud waard dus teveel verlies lijd ik anders.;)

Is er nou toevallig geen forumlid die in de buurt woont bij Jelco en hem even een handje kan helpen. Het probleem met z'n auto is misschien wel voor een paar euro te verhelpen. Toch jammer dat hij hem nu weg wil doen door onkunde en onwetendheid

Hij had wellicht zelf meer kunnen ondernemen, maar dit vind ik ook weer sneu:(

Is er nou toevallig geen forumlid die in de buurt woont bij Jelco en hem even een handje kan helpen. Het probleem met z'n auto is misschien wel voor een paar euro te verhelpen. Toch jammer dat hij hem nu weg wil doen door onkunde en onwetendheid

Hij had wellicht zelf meer kunnen ondernemen, maar dit vind ik ook weer sneu:(

Kijk,

Het is bijna herfstvakantie, dan demonteer ik heb en zet hem dan terug in elkaar, dan rij ik ermee en dan zie ik wel of ik hem verkoop of niet, mijn moto is dat alles te koop is als je er maar de juiste prijs voor krijgt en mijn prijs is 300euro dan maak ik nog 90euro verlies op een wegen van nog geen 2 weken oud.

je dure dealer met zijn prima service kan het vast oplossen

Dacht ik ook, hij heeft er tenslotte best veel voor betaald.

Ook Slashes kunnen kapot gaan dus gewoon de SC10 houden, hele mooie auto.

wacht even, wie neemt ons hier in de maling? hey gies zit jij ons gewoon te neppen met een nep acount ofzo :)

Ik kan het ook bijna niet geloven.
Maar ik ben het echt zelf niet, het schijnt dat er echt van die mongols op dit forum komen!

Voor iedereen die goedkoop wil lachen:
Lees dit topic effe helemaal terug, je komt niet meer bij!!!

Jelco, je moet in je advertentie op 2ehands.be er wel bijzetten dat je sc10 kapot is, je zegt namelijk dat ie perfect werkt maar te snel is!!
Dit is gewoon liegen, DUS OPLICHTERIJ!!!

Kijk,

Het is bijna herfstvakantie, dan demonteer ik heb en zet hem dan terug in elkaar, dan rij ik ermee en dan zie ik wel of ik hem verkoop of niet, mijn moto is dat alles te koop is als je er maar de juiste prijs voor krijgt en mijn prijs is 300euro dan maak ik nog 90euro verlies op een wegen van nog geen 2 weken oud.

Die 300 (edit: 340 met zender) krijg je er niet voor....zelfs 200 niet als jij niet kan/wil uitleggen wat er met de auto aan de hand is...En tja...Als je het wel uit kan leggen kan je hem ook fixen... Dus bespaar jezelf de moeite.

Laatst bewerkt:
Back