Zo zo, wat een discussies.
1. Als je pakketje uit de US van A komt en via een coureursdienst is gegaan (TNT/EPS, DHL, UPS) dan ligt het er soms aan of de naheffing/BTW later afgerekend wordt. Bij DHL en UPS mag je aan de deur afrekenen, maar bij TNT/EPS komt inderdaad de acceptgiro gewoon anderhalve week later dan het pakje.
2. De 813 is een wereld van verschil. Met een standaard 23cc CY blokje, ProLine Paddles en Dominator uitlaat gewoon wheelies maken vanuit stilstand. 8O Echter, je moet de carb wel heel precies afstellen. Een stukje draaien van 1/32 slag is al voldoende om een heel verschil te maken (waar je de standaard 603 gewoon 1/8 slag kan geven en dan nog weinig sjoege geeft :?). Starten met de 813 is appeltje-eitje: even doorpompen, twee keer gasgeven, een keer trekken en gelijktijdig gasgeven, tweede keer trekken en half gas open houden en lopen. Zelfs als het koud is. Voor mij geen 603'tje meer. :nooo:
Als je een 813 goed afstelt, is het aan te raden ook HD dogbones te nemen en goed op de uitlijning van je motor, koppeling, pinion en spur te letten. Anders ben je ze zo kwijt.
Zorg er voor dat je een knappe uitlaat hebt. Met het standaard potje zal een 813 weinig verschil maken. Met een X-Can of HPI Tuned Pipe iets meer, maar met een JetPro of Dominator scheelt het echt waanzinnig veel bij het optrekken.
@Sandstorm: PB'tje gestuurd. :lol:
-edit-
3. Als je DDM even mailt, kun je ook via PayPal betalen. Doe ik ook altijd. Gaat erg makkelijk en communicatie met de mannen aldaar is helemaal goed.
Bij 1.: Inklaringskosten bedragen EUR 16,75, niet EUR 10,00. Over het netto bedrag dat op de factuur staat, en die zit erbij, wordt 19% BTW gerekend. Kom Keone, je weet toch hoe het werkt. :wink: Gaat echt niet goed met je hè.

uppydogeyes: