Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Koop toch is 1 keer een knappe.Dit is volgens mij al je derde :lol:Heb er een Baja bijgekocht; volgens de winkel een Shenqi, maar op de handleiding staat DZY...? In ieder geval, het is de Baja 5B met een aparte luchtfilter.
Toen ik hem voor het eerst startte (half uur geleden), liep die enorm hard stationair. Stationair schroef en low-speed needle uitdraaien hielp ook niet. Nu die wat heeft gelopen, is het een stuk minder geworden, maar de koppeling blijft lichtjes aangrijpen, en ik kjrijg het stationair niet lager.
Iemand suggesties?
Weer een kleine aanpassing gedaan en er volgen er nog een paar
Jazeker,Blur quickrelease luchtfilter ding zit er ook al op.Echt top spul dat van Blur,kost een beetje maar dan heb je wel wat.@ Ziet er goed uit Snoeksel, komer er nog meer upgrade's
,latersssss Dr.Dre.
Jazeker,Blur quickrelease luchtfilter ding zit er ook al op.Echt top spul dat van Blur,kost een beetje maar dan heb je wel wat.
Hier nog een paar upgrades, Moet de Proline undertray/body nog even spuiten.
@ Ja dat BLUR spul is zeker mooi vooral dat filter klik shit heb ik ook over nagedacht Snoekie, maaruh mooi spul heb je gekocht man voor je baha,,,,,,,,, latersssss Dr.Dre.![]()
Mocht wel weer een keer,wat knap spul erop.Dat Blur filter gebeuren kan ik je aanraden werkt echt super.
Oh ja deze komen er ook nog op
Komt goed schatje@ Mooie upgrade's heb je man , als alles erop zit maak dan ff een foto van je baha,,,,,,,,,, laterssss Dr.Dre.
![]()
Is idd echt helemaal topDe blurfiltersysteem is zeker een aanrader, geen geknoei meer om je filter te reinigen en weer te monteren![]()
Je hebt niet echt veel geluk met je auto'sHet probleem is niet meer van toepassing. Ik dacht dat de koppelingsklok misschien slingerde dus had de boel even losgehaald. Nu blijken er te korte bouten in te zitten, geen borgringen die er eigenlijk wel bij hoorde, en bepaalde onderdelen passen gewoon niet, waardoor ze de bouten er maar los in hebben gestoken. Dus, ik ga er mee terug naar de winkel en kijk wat ze ermee gaan doen.
Zucht.. Zit het nou eens mee? :lol:
Niet echt nee. Ze sturen de wagen weer terug op naar de leverancier, dus ik kan voor de zoveelste keer eens niet rijden...
Doe ik iets fout...? :/
Hoe zit dat Blur luchtfilterspul erop dan?,gewoon los erop geschoven?