Baja 5b topic part 2: (hier verder)

Er is vandaag niets te doen hoor,was vorige week!....
Iemand trouwens nog een orginele uitlaat van de 5T in de verkoop?,wil er namelijk 1-tje proberen..(of een Jetpro V3 met dempertje wil ik ook nog eens een x erachter steken)
Prettige kerst!

Heb er een Baja bijgekocht; volgens de winkel een Shenqi, maar op de handleiding staat DZY...? In ieder geval, het is de Baja 5B met een aparte luchtfilter.

Toen ik hem voor het eerst startte (half uur geleden), liep die enorm hard stationair. Stationair schroef en low-speed needle uitdraaien hielp ook niet. Nu die wat heeft gelopen, is het een stuk minder geworden, maar de koppeling blijft lichtjes aangrijpen, en ik kjrijg het stationair niet lager.

Iemand suggesties?

Heb er een Baja bijgekocht; volgens de winkel een Shenqi, maar op de handleiding staat DZY...? In ieder geval, het is de Baja 5B met een aparte luchtfilter.

Toen ik hem voor het eerst startte (half uur geleden), liep die enorm hard stationair. Stationair schroef en low-speed needle uitdraaien hielp ook niet. Nu die wat heeft gelopen, is het een stuk minder geworden, maar de koppeling blijft lichtjes aangrijpen, en ik kjrijg het stationair niet lager.

Iemand suggesties?
Koop toch is 1 keer een knappe.Dit is volgens mij al je derde :lol: :(
Weer een kleine aanpassing gedaan en er volgen er nog een paar

:banana:

@ Ziet er goed uit Snoeksel :thumbsup:, komer er nog meer upgrade's ;),latersssss Dr.Dre.
Jazeker,Blur quickrelease luchtfilter ding zit er ook al op.Echt top spul dat van Blur,kost een beetje maar dan heb je wel wat.
Hier nog een paar upgrades

Hopups002.jpg

Hopups004.jpg

Hopups007.jpg

Moet de Proline undertray/body nog even spuiten.

Jazeker,Blur quickrelease luchtfilter ding zit er ook al op.Echt top spul dat van Blur,kost een beetje maar dan heb je wel wat.
Hier nog een paar upgrades, Moet de Proline undertray/body nog even spuiten.

@ Ja dat BLUR spul is zeker mooi vooral dat filter klik shit heb ik ook over nagedacht Snoekie, maaruh mooi spul heb je gekocht man voor je baha,,,,,,,,, latersssss Dr.Dre.;)

@ Ja dat BLUR spul is zeker mooi vooral dat filter klik shit heb ik ook over nagedacht Snoekie, maaruh mooi spul heb je gekocht man voor je baha,,,,,,,,, latersssss Dr.Dre.;)
:yes::yes:Mocht wel weer een keer,wat knap spul erop.Dat Blur filter gebeuren kan ik je aanraden werkt echt super.
Oh ja deze komen er ook nog op

dsc09019.jpg

En dat bling bling spul gaan we vastzetten met rvs schroeven,boutjes en moertjes.Dat zwarte schroef spul staat natuurlijk niet bij dat mooie alu ;)

Laatst bewerkt:
Het probleem is niet meer van toepassing. Ik dacht dat de koppelingsklok misschien slingerde dus had de boel even losgehaald. Nu blijken er te korte bouten in te zitten, geen borgringen die er eigenlijk wel bij hoorde, en bepaalde onderdelen passen gewoon niet, waardoor ze de bouten er maar los in hebben gestoken. Dus, ik ga er mee terug naar de winkel en kijk wat ze ermee gaan doen.

Zucht.. Zit het nou eens mee? :lol:

Het probleem is niet meer van toepassing. Ik dacht dat de koppelingsklok misschien slingerde dus had de boel even losgehaald. Nu blijken er te korte bouten in te zitten, geen borgringen die er eigenlijk wel bij hoorde, en bepaalde onderdelen passen gewoon niet, waardoor ze de bouten er maar los in hebben gestoken. Dus, ik ga er mee terug naar de winkel en kijk wat ze ermee gaan doen.

Zucht.. Zit het nou eens mee? :lol:
Je hebt niet echt veel geluk met je auto's :(

Niet echt nee. Ze sturen de wagen weer terug op naar de leverancier, dus ik kan voor de zoveelste keer eens niet rijden...

Doe ik iets fout...? :/

Blur quick release system, binnen en buitenring klik systeem.
Ik heb er nog 1'tje over behalve de ring die op de Carb word gemonteerd heb ik de blur buitenring, hpi filter met redneck en outerwears.

Back