Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ervoor gekozen de ShengQi in te ruilen voor een nieuwe FG Baja 4WD (moest wel bijbetalen natuurlijk).
Deze loopt in ieder geval wel goed, de elektronica doet het ook niet verkeerd (hoewel ik de accu wel wat zwak vind) en alles zit goed gemonteerd.
Dus wie weet kan ik 'em morgen inrijden![]()
Ja, alleen ik weet niet waar je die kunt kopen.Vermoedelijk mis je de Rear Wing bevestigingspunten![]()
Op Marktplaats vragen of er iemand is die het ruilen wilt,er is vast wel iemand die zo'n rare 5T wilt ipv de 5B![]()
Ja ikzelf bijvoorbeeld, maar ik wil gewoon die onderdelen kopen zodat het eruit ziet als een 5B, dan heb ik als het ware alletwee de auto's.
[URL="- HPI Baja 5T to 5B conversion Time Lapse!![/URL]
Zelfde idee heb ik ook maar dan van een 5B naar een 5T
Volgens mij ben jij sneller klaar want als ik de twee manuals naast elkaar leg dan lijkt het erop dat ik meer onderdelen nodig heb dan jij.
Zelfde idee heb ik ook maar dan van een 5B naar een 5T![]()
zonde,van wie heb je een klap gekregen
.
Maar dan kunnen jullie toch onderdelen ruilen
in te ruilen voor een nieuwe FG Baja 4WD (moest wel bijbetalen natuurlijk). Deze loopt in ieder geval wel goed,,
Ja dat klopt, er zijn speciale ombouw kits daarvoor, volgens mij koste dat iets van 400 euro. Maar ik zou als ik u was een Rovan ombouwset kopen. Veel goedkoper en de kwaliteit is volgens mij nog niet zo heel slecht.
zonde,van wie heb je een klap gekregen
.
Maar dan kunnen jullie toch onderdelen ruilen